F

  • Uroki gór

    Witam Was w ten piękny zimowy wieczór! Luty mija mi pod znakiem wypraw w góry i okazjonalnego robienia na szydełku. To, co zrobiłam w ostatnim czasie chciałabym Wam dzisiaj pokazać.
    Na zdjęciach poniżej zobaczycie obrus, który wykonałam z nici Maximum, przy użyciu szydełka 1,5 mm. Średnica obrusu wynosi 106 cm. Wzór do jego zrobienia zaczerpnęłam z gazetki "Sabrina Robótki- Extra" 3/2010. Jest to o tyle przyjazny wzór, że w każdej chwili można powiększyć jego średnice.
     
     
     
    Innym moim "wynalazkiem" był tort z pampersów, który zrobiłam na zamówienie Julki.
     


     
    A teraz przygotowałam dla Was kilka zdjęć gór, to w nich spędzam najwięcej swojego wolnego czasu w lutym :)

     
    Jedno z moich ulubionych zdjęć :)


  • 25 komentarzy:

    1. Piekne widoki. Obrus przepiekny. Ja uwielbiam nasze polskie gory w tym roku też byłam na kilka dni.

      OdpowiedzUsuń
    2. Jak oglądam obrusy na stoły okrągłe to zawsze sobie zadaje pytanie, dlaczego nie mam okrągłego stołu :) a wycieczek w góry zazdroszczę, w centralnej to mam za daleko i w góry i nad morze ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Przepiękne widoki, ale ja jako piecuch zimą w góry się nie wybieram ;-)
      Wolę podziwiać zdjęcia :-) Śliczny obrusik :-)

      OdpowiedzUsuń
    4. cudny obrusik i bardzo pomysłowy torcik! zdjęcia zachwycające! pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Piękne zdjęcia z gór! I śliczne prace:) Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    6. Gosieńko, obrus jest przepiękny! Fajny pomysł z tym pampersowym tortem. I jakie urocze zimowe kadry z gór.

      OdpowiedzUsuń
    7. Obrus w serduszka- PIĘKNY! Cudowna zima! Tak się z pewnością wypoczywa niezwykle. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    8. Kocham góry i strasznie za nimi tęsknię. Musze się w końcu wybrać :) Obrus jest przepiękny, a pampersowy torcik bardzo pomysłowy,śliczny i praktyczny ^^

      OdpowiedzUsuń
    9. Bardzo pięknie w górach! Super,że się wybrałaś na taką wycieczkę. Obrus w serduszka podoba mi się najbardziej ze wszystkich obrusów :-) Uściski gorące w zimowy wieczór. W Warszawie śniegu jak na lekarstwo, uch.

      OdpowiedzUsuń
    10. Śliczny obrus!
      Pampersowy torcik na pewno bardzo się przyda maluszkowi :-)
      A gór i tych pięknych widoków troszkę zazdroszczę.
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      OdpowiedzUsuń
    11. Piękna serweta, piękne widoki. Pozdrawiam serdecznie :).

      OdpowiedzUsuń
    12. Śliczny ten obrusik, taki delikatny...
      Tort z pampersów wymiata, szkoda, że nie można na nim świeczki zapalić.
      Kocham góry, kocham po nich łazić, kocham oglądać ich zdjęcia.
      Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    13. Dearest Malgorzata P,
      Wow, that was beautiful crochet work and the size 1.5 thread is always perfect.
      How clever that pamper cake and practical as a gift!
      Sending you hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    14. Serweta pięknie się prezentuje, pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Przepiękny obrus!!! Super pomysł na pampersowy tort!!! Wspaniałe, zimowe widoki!!! Cieplutko pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    16. Obrus przepiękny, a góry na Twoich zdjęciach urocze, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    17. Obrus zachwycający:) Świetny pampersowy tort:) Widoki z wycieczki super!!!

      OdpowiedzUsuń
    18. Piękne, zimowe zdjęcia Małgosiu!
      Obrus prezentuje się wspaniale, jest prześliczny.
      Przesyłam serdeczności :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Obrus skradł moje serce. Z chęcią bym sama taki zrobiła. Góry zimą wyglądają przepięknie!

      OdpowiedzUsuń
    20. Obrus jest przepiękny. Serduszkowy wzór bardzo mi się podoba. Zdjęcia z zimowego, górskiego wypoczynku wspaniałe. Niesamowita zima. U nas śniegu prawie nie było.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    21. Obrus jest wspanialy. Tez taki chce ❤☺

      OdpowiedzUsuń
    22. Ten obrusik jest po prostu cudny ☺☺

      OdpowiedzUsuń
    23. Śliczny obrus.
      Góry zimą są bardzo piękne i to chyba jedyny argument przemawiający na korzyść tej pory roku.
      Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    24. Ale cudny ten obrusik. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)