F

  • Zima sroga, zima zła!

    Witam Was wszystkich w nowym roku! Mam nadzieję, że ten nowy, 2019 rok będzie obfitował w wiele nowych wyzwań i robótkowych okazji, żeby zrobić coś nowego.
    U mnie nowy rok zaczął się od obfitych opadów śniegu za oknem. Bardzo mnie cieszy, kiedy wychodzę z domu i widzę ten biały puch. W końcu mamy zimę! Jako, że temperatury spadły poniżej zera, sięgnęłam po coś cieplejszego. Sweter, który widzicie poniżej zrobiłam z włóczki akrylowej w kolorze butelkowym. Do jego wykonania użyłam drutów nr 4. Prosty wzór ryżowy i ścieg prawo-lewo dodał mu trochę charakteru.  Obwód szyi wykończyłam półsłupkami.Na koniec dodałam guziki w kolorze starego złota. 





     Komplet czapka i golfik zrobiłam z włóczki powierzonej. Komplecik zrobiłam dla 3 letniej dziewczynki. 





    Na święta dostałam od Marzenki bombkę w kształcie kotka na choinkę . Marzenko jeszcze raz pięknie dziękuję.  

  • 66 komentarzy:

    1. Z takim pięknym sweterkiem oraz czapką i golfikiem żadna zima nie jest straszna, Gosieńko.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetny sweterek. Dużo czasu musiałaś poświęcić.
      Wszystkiego dobrego w Nowy Rok. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    3. Fantastyczne prace! Piękny sweterek! Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Piękny, cieplutki sweterek!
      Wszystkiego dobrego na ten rok życzę :-)

      OdpowiedzUsuń
    5. Dearest Malgorzata P,
      You have created some lovely work for winter use.
      We don't have such cold here and no snow usually.
      Sending you hugs and stay cozy and warm!
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    6. Piękne prace ! A ja zazdroszczę Ci talentu do robienia na drutach i szydełku :-)
      Kiedyś dziergałam, nawet równo mi to wychodziło, ale żaden sweter na mnie nie pasował ;-)
      Pozdrawiam cieplutko, u mnie śniegu prawie nie ma :-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Such gorgeous Winter creations!
      Like the blouse and the scarf and hat!
      Have a lovely weekend!
      Dimi...

      OdpowiedzUsuń
    8. Świetne udziergane drutami prace!!! I sweter uroczy i komplet dziecięcy. Podziwiam i pozdrawiam w nowym roku:))

      OdpowiedzUsuń
    9. O super, od razu cieplej, hehe U nas już odwilż, leje cały dzień, ale i tak sweterek się przyda, zwłaszcza w tym kolorze ;-) Bardzo się cieszę, że kot Ci przypadł do serca :-) Nie można się przytulić, ale mam nadzieję, od samego patrzenia cieplej. Koty są dobre na mróz :-) Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :-)

      OdpowiedzUsuń
    10. Gdy czytam w Waszych postach, że macie prawdziwą, śnieżną zimę, to najzwyczajniej zazdrość mnie zżera. U mnie od kilku miesięcy jesień w najbrzydszym wydaniu.
      Sweter bardzo mi się podoba, połączenie dwóch wzorów zdecydowanie na korzyść, a kolor - przecudny.
      Komplecik dla młodej damy - bombowy.
      Serdeczności przesyłam:)

      OdpowiedzUsuń
    11. obfite opady śniegu to raczej nie nie.... :) sweterek praktyczny, poręczny a takie najbardziej lubię, czapeczka ma niespotykany kształt, szkoda ze nie napisałaś więcej o tym jak ją zrobić, bardzo mnie zaciekawiła, pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję bardzo .Nie mam opisu do czapki , mogę prosić Ciebie o maila ?

        Usuń
    12. Sweterek super!!!Uroczy komplecik dla małej damy!!!
      Serdecznie pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    13. Kolejne piękne prace :). Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    14. Śliczny sweterek! Komplet czapka i golfik bardzo udany, ciekawy wzór! Pozdrawiam zimowo

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękny sweterek. Uwielbiam właśnie zimę ze względu na sweterki ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Śliczny sweterek i komplecik z czapeczką:) Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    17. Beautiful, Malgorzatta!!!!!!!!!!!!!!! Hugs, my dear friend.

      OdpowiedzUsuń
    18. Beautiful things you have made, Malgorzata!
      Happy new year!

      Hugs, Ida

      OdpowiedzUsuń
    19. Małgosiu, prześliczny ten sweterek i na pewno cieplutki! komplecik również piękny! pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    20. Śliczny jest ten sweterek! <3 Serdecznie pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Bardzo ładny sweter w modnym kolorze:)

      OdpowiedzUsuń
    22. Śliczne prace, zima Wam nie straszna z takimi udziergami. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    23. Muy bonito todo y muy abrigado para estos fríos.
      Besos desde España

      OdpowiedzUsuń
    24. Sweterek jest śliczny i kolor też mi się podoba. Komplecik dla dziewczynki jest super. Pozdrowienia.

      OdpowiedzUsuń
    25. Sweterek bardzo mi się podoba! ;)

      OdpowiedzUsuń
    26. Love the wonderful cardigan!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    27. Sweterek wyszedł wspaniale! Podziwiam! ♥ Pozdrawiam ciepło! :)

      OdpowiedzUsuń
    28. Sweterek jest rewelacyjny, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    29. śliczny sweterek i zapewne cieplutki ^^, czapeczka i golfik również piękne :)

      OdpowiedzUsuń
    30. Bardzo ładny sweterek i na pewno cieplutki :D
      Pozdrawiam ciepło, Agness:)

      OdpowiedzUsuń
    31. Bardzo ładny kolor sweterka. Lubię taką zieleń.
      Cudna bombka.
      Pozdrawiam :))

      OdpowiedzUsuń
    32. Ale ten sweter jest piękny! Gdybym ja umiała sobie coś takiego wyczarować... :)

      OdpowiedzUsuń
    33. Piękny sweterek . Złote guziki dodały uroku . Komplecik dla dziewczynki jest super . Dziękuję za wizytę i mnie , miłego weekendu .

      OdpowiedzUsuń
    34. Wspaniałe prace ! Nie widziałam wcześniej takiej czapeczki .
      Pozdrawiam serdecznie .

      OdpowiedzUsuń
    35. Piękne prace! Sweterek jest dla mnie rewelacyjny, swietnie się prezentuje. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    36. Bardzo ładny sweterek i niepowtarzalny.
      Pozdrawiam ciepło!

      OdpowiedzUsuń
    37. Przepiękny ten sweterek i jego kolor mnie urzekł. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    38. maravilhoso suéter !!
      a cor é belíssima..
      por aqui estamos em pleno verão, mas as temperaturas já estão mais amenas e já começam os ventos mais frios !
      grande abraço.
      :o)

      OdpowiedzUsuń
    39. Wow, the pieces turned out absolutely fantastic!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    40. Kardigan jest cudowny!!! Ile czasu zajęło Ci jego wykonanie?

      OdpowiedzUsuń
    41. Śliczny sweterek . Podziwiam osoby które umieją takie rzeczy robić z włóczki. Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    42. Sweterek śliczny, kolor guzików idealnie pasuje do tej butelkowej zieleni.
      Komplecik dla dziewczynki wyszedł bardzo ładny.
      Pozdrawiam i czekam na nowe wpisy!

      OdpowiedzUsuń
    43. fajniutki i kobiecy krój plus zniewalająca zieleń swetra! guziki idealnie dobrane! nic tylko nosić z dumą i cieszyć się nim - wygląda na bardzo mięciutki :)

      OdpowiedzUsuń
    44. Super, super, a złoto do zieleni świetne zestawienie.....pozdrawiam Dusia

      OdpowiedzUsuń
    45. Pracowita jak mróweczka jesteś, fajne prace u Ciebie :)

      OdpowiedzUsuń
    46. Cudny sweterek i piękny dziecięcy komplecik :)

      OdpowiedzUsuń
    47. Małgosiu, sweterek i jego kolor są wyjątkowo piękne.
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)