F

  • Szydełkowa parasolka

    Marzyło mi sie zrobić  parasolkę...Parasolka zrobiona jest szydełkiem 1,25 mm .Użyłam do jej zrobienia nici Maxi Madame Tricote. Parasolka dekoracja do  komunii lub ślubu ,wykorzystać ją też można do sesji zdjęciowej. Wewnętrzna średnica parasolki to 108 cm. 
     
    Żeby dopasować wzór  musiałam trochę pruć i zrobić po swojemu. Dorabiałam dość dużo by wzór dopasować do stelaża. 



  • 96 komentarzy:

    1. Wooow, potrafisz nas zaskakiwać!!!! Ta parasolka to istne dzieło sztuki <3

      OdpowiedzUsuń
    2. Prześliczna i bardzo romantyczna. Czasem żałuję, że bezpowrotnie minął czas pięknych sukien ,kapeluszy i parasolek.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    3. O matko, toż to jest cudowna parasolka! podziwiam:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Przepiękna parasolka! Masz niesamowicie zdolne rączki. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    5. What a fabulous crocket creation you made!
      Gorgeous umbrella!!!
      Have a lovely week!
      Dimi...

      OdpowiedzUsuń
    6. Przepiękna! Wygląda wspaniale, pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    7. jaka śliczna, bardzo urocza <3

      OdpowiedzUsuń
    8. Parabéns pelo belíssimo projeto!!!
      bj

      OdpowiedzUsuń
    9. Cudna jest! Podziwiam Twoje umiejętności!

      OdpowiedzUsuń
    10. Ależ cudeńko zmajstrowałaś!
      Prawdziwe dzieło sztuki :-)

      OdpowiedzUsuń
    11. Fantastyczna parasolka, jeszcze takiej nie widziałam, no po prostu fenomenalna :-)))

      OdpowiedzUsuń
    12. Przepiękna! Misterna i cudna! Mistrzostwo świata!

      OdpowiedzUsuń
    13. Cudowna parasolka. Jestem na prawdę pod wrażeniem ❤💙💚💛💜

      OdpowiedzUsuń
    14. Wow! Cudna, ileż to pracy musiało kosztować, ale efekt niesamowity! Pozdrawiam:-)

      OdpowiedzUsuń
    15. Очень красивый зонт!!! Прекрасная работа!!!

      OdpowiedzUsuń
    16. Niesamowita praca! Zachwycające, szydełkowe cudo:)

      OdpowiedzUsuń
    17. Wspaniała parasolka! Podziwiam!!!

      OdpowiedzUsuń
    18. Dearest Malgorzata P.,
      WOW, such a very romantic hand crocheted lace Parasol!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    19. WOW!!! Cudowna!!!!! Śliczny wzór!!!

      OdpowiedzUsuń
    20. Łał przepiękna idealna na ślub :) Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Jest cudowna! Gratuluję umiejętności i podziwiam! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    22. Coś pieknego, na lato jak znalazł, bardzo elegancko

      OdpowiedzUsuń
    23. Kochana cudeńko!!!Jestem pod wrażeniem!!! Parasolka prezentuje się wspaniale!!! Serdeczności i buziaczki:))

      OdpowiedzUsuń
    24. Przecudna - prezentuje się zjawiskowo :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    25. aww!! that's cute!! thanks for visiting my blog..

      OdpowiedzUsuń
    26. Wspaniała!!. Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    27. Ależ piękna! Od razy nasunęły mi się na myśl dawne czasy, długie suknie, powozy i parasolki noszone od słońca:) Prześliczna.

      OdpowiedzUsuń
    28. Un trabajo espectacular, yo tengo uno de encaje.
      Besos desde España

      OdpowiedzUsuń
    29. Ojejku jak to pięknie wygląda :) Sama bym taką chciała :)
      Zapraszam na nowy post :)
      www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

      OdpowiedzUsuń
    30. wow! podziwiam, cudeńko zrobiłaś Małgosiu...fantastycznie się prezentuje!!!

      OdpowiedzUsuń
    31. Hello, thank you for your comment on my blog!
      Your umbrella is fantastic, wonderful..
      Hugs, Ida

      OdpowiedzUsuń
    32. Ta parasolka to mistrzostwo! Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    33. O rany... jakaż ona jest piękna :D Gdy tak na nią patrzę, to przenoszę się myślami do dawnych czasów... cudo <3
      Pozdrawiam ciepło, Agness :D

      OdpowiedzUsuń
    34. Parasloka idealna do sesji zdjeciowych.

      OdpowiedzUsuń
    35. Gosiu jesteś niesamowita,wyczarowałaś cudeńko,zachwycam się tą parasolką,przepiękna:)
      Serdeczności ślę :D

      OdpowiedzUsuń
    36. Prześliczną parasolkę Pani zrobiła :)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    37. Jej.... Urocza! Cudowna! Parasolka z klasą <3

      OdpowiedzUsuń
    38. Bardzo ładna parasolka, idealna do zdjęć w plenerze.

      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    39. WOW! Cudowna, przenosi do minionej epoki :-) To prawdziwy artyzm, z tej najwyższej półki.
      Pozdrawiam,
      BozenA

      OdpowiedzUsuń
    40. Ale cudo ci wyszło, pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    41. Wspaniałe cudeńko, parasolka jest rewelacyjna. Pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    42. OMG!
      Przecież to prawdziwe cudo. Jestem zachwycona.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    43. Fantastyczna parasolka!
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      xxBasia

      OdpowiedzUsuń
    44. piękna parasolka! też mam ochotę zrobić podobną

      OdpowiedzUsuń
    45. Oooo, no wiesz, teraz to już pojechałaś!! To jest prześliczne, cudowne, bomba!!!:))

      OdpowiedzUsuń
    46. Fantastyczna, gratuluję wytrwałości i talentu!!

      OdpowiedzUsuń
    47. Tak cudnej rzeczy wykonanej ręcznie nigdy nie widziałam! Podziwiam i pracę, i pomysł!!!
      Serdecznie pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    48. Istne cudeńko, niesamowite, że można takie rzeczy wykonać ręcznie! :)

      OdpowiedzUsuń
    49. Coś takiego... :) Wygląda cudownie!

      OdpowiedzUsuń
    50. It looks absolutely wonderful!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    51. Śliczna parasolka, jak z dawnych lat :)

      OdpowiedzUsuń
    52. jedno słów - WOW - bo poprostu zatyka z wrażenia !

      OdpowiedzUsuń
    53. Coś pięknego! śliczna parasolka, jakie kiedyś nosiły damy. :)

      OdpowiedzUsuń
    54. Cudeńko wyczarowałaś,bardzo mi się podoba Twoja parasolka :D Pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    55. Rewelacja!!! Na taką parasolkę warto poświęcić rękodzielniczy czas. Pozdrawiam cieplutko:))

      OdpowiedzUsuń
    56. Ale ona piękna Małgosiu! Jestem zachwycona efektem i oczywiście wykonaniem.
      Cieplutko pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    57. Niesamowita praca ! Piękna i cieszę się ,że mogę podziwiać urok i wykonanie.

      OdpowiedzUsuń
    58. Fajna jest nawet Wpadłam na pomysł że możesz zrobić coś podobnego Ale bez gorączki tylko na samym stelażu i byłoby to fajną opcją w okresie letnim aby na przykład podczas grillowania chronić jedzenie przed muchami :D

      OdpowiedzUsuń
    59. Cudna, delikatna, podziwiam ....😀

      OdpowiedzUsuń
    60. Piękna!!! Zapraszam do mnie na Candy :)

      OdpowiedzUsuń
    61. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Parasolka jest przepiękna:)

      OdpowiedzUsuń
    62. Masz talent! ja nie mam nerwów do takich rzeczy ;P

      OdpowiedzUsuń
    63. jaka piękna, podziwiam kunszt!

      OdpowiedzUsuń
    64. Zatkało mnie... Jest zachwycająca!!!

      OdpowiedzUsuń
    65. Cudo, cudeńko, rewelacja:)Pozdrawiam cieplutko i podziwiam:)

      OdpowiedzUsuń
    66. Wspaniała, wspaniała, robi wrażenie i zachwyca pozdrawiam Dusia

      OdpowiedzUsuń
    67. Your crochet is fabulous!Great jobs in your beautiful blog.Thanks for visiting!Hugs!

      OdpowiedzUsuń
    68. Que trabalho mais lindo. crochê muito bem feito. Isso é uma arte. Azul maravilhoso dessa Umbrella.
      Parabéns!
      Abraço! Boa semana!

      OdpowiedzUsuń
    69. WOW! Koronkowa robota!

      Pozdrawiam serdecznie
      Eva-Mimowolne Zauroczenia

      OdpowiedzUsuń
    70. Obłędna jest ta parasolka ♥
      Kiedyś wpisałam takową, na listę rzeczy do wykonania...ale , że ogromna rzesza rzeczy mi sie podoba, to lista coraz dłuższa, a wykonań brak:/
      Jest bajeczna !!!

      OdpowiedzUsuń
    71. Marzę o zrobieniu takiej parasolki. Twoja jest przepiękna.

      OdpowiedzUsuń
    72. Niesamowita parasolka i jestem pod ogromnym wrażeniem :) Zastanawiam się czy jest możliwość zamówienia takiej u Ciebie ????? Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    73. Ile pracy, ile godzin poświęcone na wykonanie takiego cudeńka. Wielki szacunek. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    74. szałowa ta parasolka widziałam rózne ale twoja jest ekstra

      OdpowiedzUsuń
    75. Takiej parasolki to ja jeszcze nie widziałam. Geniusz z Ciebie. Bardzo i jeszcze raz bardzo mi się podoba. Podziwiam talent, pomysłowość. Parasolka wzbudza zachwyt. <3 Serdecznie pozdrawiam. :)

      OdpowiedzUsuń
    76. Istne dzieło sztuki szydełkowej. :) Porywam !!!!
      Moc pozdrowień.

      OdpowiedzUsuń
    77. dineiamelo18@gmail.com esse é meu email se vc puder enviar o gráfico eu ficarei muito grata

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)