F

  • Świąteczne dekoracje

    Grudzień zbliża się do nas wielkimi krokami, więc i tutaj pojawią się świąteczne dekoracje. 
    Bombki, które możecie zobaczyć poniżej, są zdobione gipiurą i perełkami. Podstawą są akrylowe kule o wielkości 7,10 cm.



    Gwiazdki zrobione są z nici Maxi, szydełkiem 1,4 mm z dodatkiem perełek. Sprawdzą się zarówno jako ozdoba na okno, jak i na choinkę.



  • 90 komentarzy:

    1. Bardzo piękne bombki na choinkę :) Miałem kiedyś takie podobne, ale były kupione w sklepie :) Śliczne są te gwiazdki, które robione były na drutach :) Kiedyś ludzie robili własne ozdoby choinkowe i wieszali na choinkę. To były świta :)
      Pozdrawiam,
      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    2. Przepiękne bombki :)
      Nidy takiej z bliska nie widziałam.
      Gwiazdka jako ozdoba okienna - tu ja widzę :):)

      OdpowiedzUsuń
    3. Małgosiu, cudne te bombki, podziwiam Twój talent i precyzję. A gwiazdki będą wspaniale wyglądać na oknie.
      Serdeczne uściski:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Piękne bombki, takie eleganckie i delikatne :). Identyczne gwiazdki zrobiłam w ubiegłym roku, w tym roku ten sam wzór posłużył mi do innego dziergadła, ale to chwilowo tajemnica :D :D.

      OdpowiedzUsuń
    5. Przepiękne bombki i gwiazdy :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Prześliczne bombki, małe arcydzieła i te gwiazdeczki takie śliczne. Cieplutko pozdrawiam 😊

      OdpowiedzUsuń
    7. You are awesome to do crafts. These works are truly stunning. Greetings.

      OdpowiedzUsuń
    8. Cudowne ozdoby:) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    9. Piękne banieczki Małgosiu :)Masz talent.

      OdpowiedzUsuń
    10. Małgosiu,
      Twoje bombki są przepiękne. A gwiazdeczki to prawdziwe arcydzieła.
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Ale genialne! Podziwiam naprawdę i bije duże brawa! Dosłownie małe arcydzieła, widać, że włożone w nie całe serducho! Buziaki!

      OdpowiedzUsuń
    12. Wspaniałe! Prawdziwe dzieła sztuki! Podziwiam Twoje bombki:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Jejku Kochany.... te Bombki.. dzieło sztuki. Jestem jak zwykle pełna podziwu Kochana :) Buziaki :*

      OdpowiedzUsuń
    14. Bardzo mi się podobają zwłaszcza gwiazdeczki. Cudo po prostu. I wydaje mi się, że bardzo pasują do gór za oknem, hehe Uściski serdeczne

      OdpowiedzUsuń
    15. Śliczne bombki. Każda inna i na pewno będą wspaniałą ozdobą na choince.
      Gwiazdki też piękne. Pozdrawiam cieplutko.

      OdpowiedzUsuń
    16. Śliczne, delikatne bombki Małgosiu, pięknie się prezentują. Ciekawy pomysł na gwiazdki - to będzie urocza dekoracja. Cieplutko pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    17. Piękne bombki, takie delikatne i eleganckie!
      Gwiazdeczki też bardzo mi się podobają :)
      Pozdrowionka :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Zaniemówiłam, po prostu!
      Bombki są prześliczne, zresztą gwiazdki równie piękne!

      OdpowiedzUsuń
    19. Przepiękne bombki i ciekawy pomysł na gwiazdeczki :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Cudne ozdoby :) Jeszcze takich bombek nie widziałam. Piękne!

      OdpowiedzUsuń
    21. Małgosiu piękne bombki,delikatne,cudnie będą wyglądały na choince :)
      Gwiazdeczki też będą śliczną ozdobą w świątecznym czasie :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      OdpowiedzUsuń
    22. W tych bombkach to się zakochałam , są takie subtelne i delikatne jak mgiełka :):)
      Gwiazdki również urocze :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    23. Very pretty post!!!!
      Have a good week!!!!

      Besos, desde España, Marcela♥

      OdpowiedzUsuń
    24. Nie mogę przestać sie zachwycać tymi ozdobami, prawdziwe dzieła sztuki <3

      OdpowiedzUsuń
    25. Przepiękne bombki, a jaki świetny pomysł z tymi perełkami do koronki! :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Piękności:) sama bym nie potrafiła zrobić takich bombek

      OdpowiedzUsuń
    27. przepiękne ozdoby szczególnie bombki są wspaniałe

      OdpowiedzUsuń
    28. Lindo e belos trabalhos, gostei de ver.
      Um abraço e continuação de boa semana.
      Dedais de Francisco e Idalisa

      OdpowiedzUsuń
    29. Wielki podziw. Cudeńka na choinkę i nie tylko. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    30. Tak pięknych bombek nie widziałam nigdy! Cuda!!!
      Bardzo serdecznie pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    31. Kochana bombki cudowne!!! Wspaniałe gwiazdki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    32. Hello, these are all beautiful ornaments. Lovely work. Happy Wednesday, enjoy your day!

      OdpowiedzUsuń
    33. Adorei as ideias...bj

      Por aqui há golas e outas "arteirices"!
      http://asarteiricesdagracinha.blogspot.pt/2016/11/gola-entrancada.html

      OdpowiedzUsuń
    34. Wspaniałe ozdoby ,zmrożone bombki i gwiazdy będą piękną dekoracją świąteczną :-)))

      OdpowiedzUsuń
    35. Te bombki są po prostu fantastyczne :D

      OdpowiedzUsuń
    36. Jakie śliczne. Wyglądają jak małe dzieła sztuki...

      OdpowiedzUsuń
    37. Genialne bombeczki. Ale bedziesz miec cudnie wysrtojona choinke. Swiazdki tez fajniuskie

      OdpowiedzUsuń
    38. Dearest Malgorzata,
      You have created lovely Christmas decorations in my favorite color of all white.
      Beautiful crochet starts and with the pearls they look so elegant and peaceful.
      Enjoy this Advent season!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    39. Oh jakie to wszystko wspaniałe! Napatrzeć się nie mogę :)

      OdpowiedzUsuń
    40. Same cudowności :) u nas produkcja ozdób świątecznych rusza dziś :D

      OdpowiedzUsuń
    41. Prześliczne bombki, uwielbiam technikę zdobienia gipiurą :)
      Gwiazdeczkowa girlanda też cudna :)
      Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

      OdpowiedzUsuń
    42. te bombki są niesamowite, spokojnie mogłabys sprzedać projekt np. Eurofiranom :) Przy okazji chciałam Cię zaprosić na bloga, na konkurs, w którym do wygrania wyjątkowy prezent mianowicie pufa firmy Wajnert Meble.

      OdpowiedzUsuń
    43. Ale cudeńka! Zazdroszczę takich wspaniałych ozdób na choince! Są niesamowite <3

      OdpowiedzUsuń
    44. Łał ale cudne już się w nich zakochałam, aż mi dech zaparło :) Taka zawieszka gwiazdkowa za mną chodzi -jest cudna :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    45. Gorgeous !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    46. Bombki są cudne , pięknie i dokładnie je wykonałaś !!! Gratuluję . Girlanda z gwiazdek , wspaniale ozdobi świątecznie wnętrze. Pozdrawiam ciepło . Dziękuję , że mnie odwiedzasz. Buziaki.

      OdpowiedzUsuń
    47. Te gwiazdkowe wiszące girlandy cudne, zapewne pięknie wyglądają w oknie :)

      OdpowiedzUsuń
    48. Pallot on uskomattoman upeita.

      OdpowiedzUsuń
    49. Ale piękne i bombki i szydełkowe gwiazdki :)

      OdpowiedzUsuń
    50. Co za wspaniałe dekoracje świąteczne. Zazdroszcze talentu :-) Ciepło pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    51. Jakie piękne i dopracowane są te bombki i gwiazdki. Pozdrawiam:):):):)

      OdpowiedzUsuń
    52. Twoje bombeczki są niesamowite, czy Ty je całe malujesz klejem,że takie są przydymione, podobają mi sie bardzo???

      OdpowiedzUsuń
    53. Dziękuję bardzo.Bombki są pokryte farba efekt szronu przezroczystego,dlatego tak wyglądają.

      OdpowiedzUsuń
    54. Hi! Your photos are very beautiful. Thanks for sharing.

      OdpowiedzUsuń
    55. Przeslicznr te babki:) az sama posiedze i moze uda mi sie tez cos zrobic. :-) i ciesze sie ze moje prace sie podobaja.:) pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    56. chcę takie same u siebie w chałupie;D

      OdpowiedzUsuń
    57. Oszronione bombki wyglądają przepięknie. :)

      OdpowiedzUsuń
    58. WOW! Ale piękne! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    59. Piękne dekoracje i te bombeczki i gwiazdki. Czuję już świąteczną atmosferę:)
      Uściski!:))

      OdpowiedzUsuń
    60. Piękne ozdoby a bombeczki strasznie mi się podobają :)

      OdpowiedzUsuń
    61. Urocze bombeczki, śliczne gwiazdeczki! Po prostu pachnie świętami:))

      OdpowiedzUsuń
    62. Gwiazdki z perełkami totalnie rozkoszne! :)

      OdpowiedzUsuń
    63. Świetne dekoracje. Bombki wyglądają fantastycznie. Jedne z piękniejszych jakie widziałąm!

      OdpowiedzUsuń
    64. Przepiękne te bombki i cudowne gwiazdki :))

      OdpowiedzUsuń
    65. Kochana Malgosiu, czy moglabys mi powiedziec jak zrobilas te bombki
      na mojego maila : karinajobst@web.de
      Pozdrawiam cieplo
      Karina

      OdpowiedzUsuń
    66. Gosiu! Twoje gwiazdki zainspirowały mnie do
      kolejnych rozgwieżdżonych eksperymentów :)

      OdpowiedzUsuń
    67. Very beautiful! Have a nice evening

      OdpowiedzUsuń
    68. Ma pani prawdziwy talent, obejrzałam niemal wszystkie prace na blogu :-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję .Zapraszam do oglądania mojego blogu.Serdecznie pozdrawiam.

        Usuń
    69. Przepiękne bombki,na moim blogu jest post o gipiurze gdybyś potrzebowała.

      OdpowiedzUsuń
    70. Cudne są te bombeczki!!!
      Idę się rozejrzeć po blogu, bo widzę wiele bardzo fajnych tytułów.!

      OdpowiedzUsuń
    71. Miło mi i zapraszam .Kolejne bombki robię.Serdecznie pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    72. Małgosiu jestem zachwycona Twoimi bombkami :).
      Powiedz mi proszę co zrobiłaś, że wolne miejsca na bombkach są matowe? :).

      Z gwiazdkami też miałaś super pomysł :).

      OdpowiedzUsuń
    73. Prawdziwe cudeńka ,piękne te bombeczki ozdobiłaś .Szydełkowa gwiazdkowa ozdoba bardzo mi się podoba .Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    74. Witam jaka cena tych bombek przepiękne jak moge zamowic

      OdpowiedzUsuń
    75. Zachwyciłam się Twoimi bombkami, są cudne :)

      OdpowiedzUsuń
    76. Bombkowe nowości są BOMBOWE i PRZEPIĘKNE.
      Zdrowych, wesołych Świąt

      OdpowiedzUsuń
    77. Bombeczki są niezwykłe. Przepięknie ozdobione :) A gwiazdeczki rewelacyjne :)

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)