F

  • Letnie wyprawy


    Jakiś czas temu razem z mężem zrobiliśmy sobie wycieczkę w pobliskie góry. Jak zobaczycie na zdjęciach, tego dnia pogoda była cudowna. Temperatura była wysoka, jednak nie daliśmy za wygraną. Uwielbiam jeździć na rowerze w taką pogodę, daje mi to niesamowitą satysfakcję. Pierwszy postój zrobiliśmy na Trzech Bukach. Po drodze mijaliśmy wiele tablic, na których umieszczone były informacje np. o tym w jakich godzinach możemy usłyszeć jakiego ptaka. Przełęcz Jugowska była kolejnym miejscem odpoczynku i wytchnienia. Naszym celem jednak było Kozie Siodło, do którego dotarliśmy w sierpniowym upale. Po drodze mijaliśmy przepiękne górskie widoki. Zapraszam Was do zdjęć, które pozwoliły mi utrwalić ten wspaniały dzień na dłużej w mojej pamięci. Nie była to też ostatnia z naszych wypraw, w kolejnej notce pojawią się następne zdjęcia z dzisiejszej wyprawy rowerowej w Góry Sowie.













    Tak, wiem, jest dopiero sierpień, a ja wstawiam zdjęcia bombek. No cóż, były one prezentem dla mojej rodziny, do której wybrałam się w tym tygodniu. Myślę, że są one takim drobiazgiem, który każdemu przypadnie do gustu (nawet w upalne, sierpniowe lato!)





    Mając na uwadze, iż lato chyli się już ku końcowi, zrobiłam chyba juz ostatnią w tym sezonie bluzkę na szydełku z krótkim rękawem. Zrobiłam ją z nici Maxi w kolorze écru, szydełkiem 1,25 mm. Rękawy oraz dół bluzki wykończyłam wachlarzykami, a dekolt ściegiem rakowym.

                         


  • 83 komentarze:

    1. Piękne widoki ! Widziałam Góry Sowie z daleka .... zazdroszczę tak udanej letniej wyprawy :) A prezenty świąteczne o każdej porze są fajne :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Śliczna bluzeczka. Kiedyś próbowałam zrobić z elementów kwiatuszków ale poległam. Za małe szydełko i wychodziło zbyt sztywne i niemiłe w dotyku. A tu wzór bardzo ładny 😊

      OdpowiedzUsuń
    3. Bardzo fajna wyprawa i świetne zdjęcia, a bluzeczka przeurocza :)

      OdpowiedzUsuń
    4. A camisola é linda!
      As peças estão fantásticas e os o olhares maravilhosos ... Bj

      OdpowiedzUsuń
    5. Małgoniu, widzę, że wyprawa była bardzo udana. Pięknymi bombkami obdarwałaś rodzinę, szydełkowa bluzeczka jak zawsze zachwyca.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    6. Hello, what a lovely place and park for a walk. Beautiful scenery and photos. Your top is lovely. Happy Wednesday, enjoy your day!

      OdpowiedzUsuń
    7. Uwielbiam wyprawy w góry:) Pięknie!!!

      OdpowiedzUsuń
    8. Och jak ja dawno nie byłam na takiej górskiej wyprawie, widoki mieliście cudowne!!! Podziwiam Twoja pracowitość,ścieg bluzeczki przykuwa uwagę :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. W górach byłam raz więc cudownie popatrzeć na Twoje zdjęcia :-). Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    10. Świetna wycieczka, zachwycające widoki :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Co za wycieczka... zazdroszczę :) uwielbiam takie klimaty, krajobrazy...
      Bluzeczka jest ŚWIETNA! PODZIWIAM!
      Dekoracje świąteczne też fajne, ale ja jeszcze tego klimatu nie czuję... :P :P zdecydowanie - póki co - bliżej mi do słonecznych letnich motywów ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Tereny przepiękne i jaki spokój tam panuje :) Też lubię wyprawy rowerowe.

      OdpowiedzUsuń
    13. góry sowie w tym roku zaliczę już za kilka dni:D

      OdpowiedzUsuń
    14. Piękne widoki, śliczne zdjęcia i kolejna świetna praca :)
      Pozdrawiam :*

      OdpowiedzUsuń
    15. Jestem zachwycona widokami <3

      OdpowiedzUsuń
    16. Piękne widoki :) No i prace oczywiście też:)

      Pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    17. Bardzo fajne miejsce na spędzenie miłych wakacji :) Bluzka jest prześliczna. Pani ma talent do robienia bluzek na szydełku ;) Za to Panią podziwiam.

      Serdecznie Panią pozdrawiam,
      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    18. Kocham spacery po górach i lasach szczególnie w okresie letnim i jesiennym :) ja zawsze marzyłam aby się nauczyć robić na szydełku jedynie umiem robić na drutach, przynajmniej umiałam :)

      OdpowiedzUsuń
    19. takie wyprawy w góry to super sprawa:)

      OdpowiedzUsuń
    20. Hi. It's nice to move in nature. Get your own batteries charged. Great photos.

      OdpowiedzUsuń
    21. Super widoki! dawno nie byłam w górach :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Wycieczka to fajny pomysł :) Piękne zdjęcia :)

      OdpowiedzUsuń
    23. Ot i szyszki prezentują się przepięknie :) Pozdrawiam gorąco :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Wspaniałe widoki!! Fajna bluzeczka!!!

      OdpowiedzUsuń
    25. Dearest Malgorzata,
      Wow, you were very lucky that day when you both biked up the mountain!
      What a breathtaking view and wonderful flora and fauna.
      Yes, we both do bike as well but my husband is 88 so he sure cannot go up the mountains anymore... We try to stay in the flat area and are at present thinking about getting a lighter bike with even more gears than the 21 we have now. I usually stop and wait until my husband catches up with me, that works well so far.
      Hugs and happy weekend! Compliments for your smart President. Stay safe.
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    26. Wow, jakie przepiękne krajobrazy! Aż zapierają dech w piersi :) Uwielbiam góry, ale nie lubię jeździć na rowerze w upalne dni :P

      Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

      OdpowiedzUsuń
    27. Ale piękne w Górach Sowich !! W to lato ciągle myślę o pójściu w góry. Już tak mnie ciągnie w przestrzeń, uch. Mam nadzieję, że w przyszłym roku to już pójdę, może jeszcze niewysoko, ale pójdę ! Pozdrawiam Cię serdecznie :-D

      OdpowiedzUsuń
    28. Piękne góry, nawet byliśmy w tym roku w pobliżu tych gór, ale tak sporo nie pochodziliśmy. Serdecznie pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    29. Świetna bluzeczka, uwielbiam wędrówki po górach, śliczne widoki :)

      OdpowiedzUsuń
    30. Hi! Your photos are very beautiful. Thanks for sharing.

      OdpowiedzUsuń
    31. Widzę,że wycieczka Wam się udała,zrobiłaś piękne zdjęcia:)Prezenty dla rodziny śliczne i bluzeczka również:)Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    32. Małgosiu!
      Tam jest przepięknie. Cudne zdjęcia!!!! Prześliczna bluzeczka.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    33. Cudne widoki! Mamy te same zainteresowania. My z Mężem również uwielbiamy jeździć na rowerach i w każdej wolnej chwili, jak pogoda dopisuje, pedałujemy i zwiedzamy :)
      P.S. Śliczna bluzeczka :)

      OdpowiedzUsuń
    34. piękne widoki, dziękuję za zdjęcia, a świąteczne ozdoby zachwycające!

      OdpowiedzUsuń
    35. Właśnie sobie uświadomiłam, jak dawno nie byłam w górach :)
      https://smilingshrimp.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    36. Wspaniałe zdjęcia. Podobają mi się oznaczenia podczas trasy.
      Ozdoby świąteczne zawsze się przydają :)
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    37. Piękne widoki, piękne ozdoby i śliczna bluzeczka :). Pozdrawiam :).

      OdpowiedzUsuń
    38. Cudna widoki, nie była więc z ochota obejrzałam zdjęcia :) O rany bluzka robiona szydełkiem, wielki podziw, ja bym nie dała rady! :)))

      OdpowiedzUsuń
    39. Widoki zapierają dech w piersiach! Kocham góry, ostatnio byłam w Pieninach. W Górach Sowich byłam 32 lata temu:)Daleko leżą ode mnie, zbyt daleko aby ponownie się wybrać!
      Zarówno bluzeczka jak i bombki są świetne. Bombki szczególnie mi sie podobają, oryginalne. Bluzeczka wymagająca cierpliwości, ale jak ktoś lubi szydełkowanie to taka praca jest tylko odpoczynkiem:))) ja wydziergałam dwie torby. Z jedną już chodze, a druga wymaga jeszcze oprawy...
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    40. Piękna wycieczka i piękne Wasze wspomnienia. Twoje rękodzielnicze prace jak zwykle urocze. Pozdrawiam serdecznie:))

      OdpowiedzUsuń
    41. Красивые фото!!! Прекрасная блузка!!!

      OdpowiedzUsuń
    42. Thanks for the beautiful pictures!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    43. Wspaniała wycieczka, śliczne zdjęcia! Góry Sowie bardzo chciałabym zobaczyć, bo wędrując po polskich górach nie dotarłam do tego pasma. Bluzeczka urocza, prosty wzór,a jaki cudowny efekt! Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    44. Zazdroszczę wycieczki :) Fajne te bombki ;)

      OdpowiedzUsuń
    45. Bardzo lubię polskie góry, ale w Sowich jeszcze nie byłam. Bombki przepiękne.Bluzka również. Pozdrawiam serdecznie:)

      OdpowiedzUsuń
    46. Dziekuje.za.zdjecia,dawno.nie.bylam.w.gorach,dziekuje.tez.za.odwiedziny,pozdrawiam.ciepl

      OdpowiedzUsuń
    47. Ale widoki :) Uwielbiam górskie wycieczki :)

      OdpowiedzUsuń
    48. Zazdroszczę wycieczki :) może w któryś weekend wybierzemy się z mężem w Bieszczady, żeby trochę powędrować :)

      OdpowiedzUsuń
    49. Góry i lato to zestawienie idealne <3 Cudowne zdjęcia i przepiękne miejsca :))) Serdecznie pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    50. Świetna wycieczka! Ja też uwielbiam wycieczki rowerowe. :) Super bluzeczka!

      OdpowiedzUsuń
    51. Mieliście super wycieczkę i do tego rowerową po górach ... Podziwiam Was :).

      Bombki są przecudne :).

      bluzeczka też mi się podoba :).

      OdpowiedzUsuń
    52. Wycieczka i widoki piękne! a prace równie zachwycające:) pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    53. Piękne widoki, bardzo lubię takie wycieczki :)
      Zapraszam na nowy post :)
      http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

      OdpowiedzUsuń
    54. Ach natura! Kocham takie widoki :* Buziaki

      OdpowiedzUsuń
    55. :)Piękna wycieczka:) widoki rewelacja:)a co do świątecznego prezentu to z tego co widzę to na większości blogów króluje Boże Narodzenie przez cały rok:)Pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
    56. Kauniit maisemat ja ihana luontopolku.

      OdpowiedzUsuń
    57. Świetna, rowerowa wycieczka, Małgosiu!
      Ozdoby świąteczne zachwycają, a w bluzeczce podziwiam te równiusieńkie ściegi :-)
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    58. cudne widoki i zdjęcia! a Twoje prace zachwycające:)))

      OdpowiedzUsuń
    59. piękne widoki i zapewne świeże powietrze, nawet w takim upale:)

      OdpowiedzUsuń
    60. sympatyczna wycieczka :) bombki sliczne

      OdpowiedzUsuń
    61. Małgosiu wycieczki tylko pozazdrościć fajny pomysł z tym zegarem ptasim ;)
      Cudne bombki i śliczną bluzeczkę stworzyłaś :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    62. Ja nie byłam na wakacjach w tym roku więc bardzo się cieszę że mogę chociaż takie widoki u Ciebie pooglądać.

      OdpowiedzUsuń
    63. Prześliczne górskie widoki. :)

      OdpowiedzUsuń
    64. Przepiękne widoki!! Bluzeczka jak zawsze wyszła spod Twoich rączek perfekcyjnie! Bombeczki cudne, takie można dostawać o każdej porze roku:))Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    65. Gosiu wspaniała wyprawa,podziwiam widoki,jak pięknie jest w naszym kraju :)
      Bombki jak najbardziej na czasie,cudeńka zrobiłaś.Już mnie nic nie dziwi,bo dziewczyny robią różne rzeczy przez cały rok i dobrze,potem jak znalazł:)
      Bluzeczka śliczna i delikatna.
      Serdeczności zostawiam Gosiu

      OdpowiedzUsuń
    66. Wspaniałe zdjęcia!!!Ozdoby cudowne!!! Wspaniała bluzeczka, piękny kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    67. Świetna wyprawa. Dzięki za zdjęcia. A takie śliczne bombki są wspaniałym prezentem. Bluzeczka wyszła bardzo ładna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    68. piekne widoki. Ja tez uwielbiam góry chodz w tym roku wybraliamy morze żeby chociaz raz w życiu zobaczyć. Góry mamy dużo bliżej wiec moze jeszcze pojedziemy:-) bluzeczka piekna inne prace tez
      Pozdrawiam:-)

      OdpowiedzUsuń
    69. Coś wspaniałego :*** Cały post prześliczny, a zdjęcia po prostu sztos ;** A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a także mojego profilu na instagramie https://www.instagram.com/justaahe/?hl=pl a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;** :) Pozdrawiam cieplutko ;) :*

      OdpowiedzUsuń
    70. Wspaniala.wyprawa,gratuluje,szkoada,ze.nie.mieszkam.blizej.gor,szkoda.tych.wypraw,pozdrawiam.i.dziekuje.za.odwiedziny

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)