F

  • Zmiany na lepsze


    Kilka lat temu na święta dostałam filcową torbę. Jej wygląd po jakimś czasie mi się znudził, więc postanowiłam użyć wyobraźni i w jakiś sposób ją przerobić. Stanęło na szydełkowych elementach po obu stronach torby. Cztery kwadraty połączyłam kółeczkiem z pikotkami, a następnie usztywniłam i przyszyłam do niej. Na koniec dodałam niewielką zawieszkę na suwaku, abym nie musiała go nigdzie szukać. Do wykonania tych elementów użyłam nici Maxi.












    Kolejnymi nowościami są sweter oraz popielaty komplet: czapka i szalik. Wszystkie wykonane są z tej samej włóczki La Passion Daisy. Wzór na swetera zaczerpnęłam ze starej gazety. Został zrobiony drutami nr 4. Czapkę wykonałam przy użyciu ściegu ryżowego, drutami nr 3,5 a,  natomiast sszalik ściegiem angielskim, drutami 4 w kolorze popielatym.








  • 72 komentarze:

    1. Torba świetnie odrestaurowana, a błekitny sweterek uroczy, juz dawno nie robiłam na drutach;)Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetny pomysł na nowe oblicze torebki. Wszystko pięknie wydziergałaś, sweterek wygląda jak ze sklepu. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    3. Torba zdecydowanie lepiej wygląda po udekorowaniu :) Piękne rzeczy zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Torba przeszła świetny lifting! Wygląda swietnie... A ten szary komplet 💝💝💝

      OdpowiedzUsuń
    5. Hello. That blue sweater is really fantastic. Greetings.

      OdpowiedzUsuń
    6. Wspaniałe rzeczy zrobiłaś! Pozdrawiam gorąco!:)

      xxBasia

      OdpowiedzUsuń
    7. No proszę małe dodatki, a torebka wygląda jak nowa :).

      Pozostałe prace też super :).

      OdpowiedzUsuń
    8. Torba ogromnie mi się podoba, taka subtelna. pozdrawiam serdecznie :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. Ale cuda. Szczególnie te szarości są ujmujące, z torbą na czele.
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    10. O kurcze, ja bym do śmierci nie zrobiła tego swetra, tyle koncentracji i pracy! Pomysł na torebkę genialny :-)

      OdpowiedzUsuń
    11. Świetny sweterek :). A torba teraz jest jeszcze fajniejsza niż w oryginalnej formie :).

      OdpowiedzUsuń
    12. Jak niewiele czasem trzeba,żeby z przeciętnej torby zrobić niepowtarzalną! Doskonały pomysł i wykonanie! Sweter i komplet zimowy również bardzo udany ! Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    13. Dearest Malgorzata,
      Love the tote and very much also the perfectly knit sweater!
      Sending you hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    14. i zrobiło się F♥LK♥W♥ !!!
      popielate bardzo lubię -
      to spokojny kolor i fajnie
      koreluje z innymi barwami :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Bardzo mi się podoba ten sweterek :-) a torba urocza :-)

      OdpowiedzUsuń
    16. Torba wygląda świetnie:) Komplecik i sweterek piękne:) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    17. Jesteś bardzo pomysłowa! Torebka skradła moje serce... Pozdrawiam cieplutko :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Wszystko śliczne. Torbę przerobiłaś bardzo pomysłowo. Komplet wygląda na cieplutki, a w tej bluzeczce strasznie chętnie bym chodziła.
      Uściski!:))

      OdpowiedzUsuń
    19. Torba pięknie udekorowana, wygląda jak nowa! Czapka, szalik no i sweterek rewelacja!
      Pozdrawiam serdecznie:))

      OdpowiedzUsuń
    20. Torba wyszła elegancka i piękna w szarościach.

      OdpowiedzUsuń
    21. Bardzo podoba mi się ten sweterek i w dodatku niebieski:))Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    22. Bardzo mi się podoba sweterek, super wyszedł. Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    23. Love the bag !!!!!!!!!!!!
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    24. Uroczy sweterek a torba prezentuje się bardzo efektownie.
      Cieplutko pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    25. Ta torebka wygląda po prostu znakomicie ! Jestem absolutnie zachwycona ! Buziazki Kochana :*

      OdpowiedzUsuń
    26. Metarmofozna torebki, super! Genialnie się teraz prezentuje :)
      A szary komplecik i sweterk , wow napracowałaś :) Piękne!

      OdpowiedzUsuń
    27. Czapka i szalik śliczny! :)

      http://fasionsstyle.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    28. Gosto muito dos seus trabalhos, Parabéns!
      O saco de feltro ficou lindo e elegante.
      Beijo

      OdpowiedzUsuń
    29. Torba nabrała charakteru!!!
      Sweter śliczny - ma piękny kolor!!

      OdpowiedzUsuń
    30. Uwielbiam filcowe torby :) Sama mam taką z wyszywanymi kwiatami - trochę w ludowym stylu. Torba z Twoim dziełem prezentuje się świetnie :)

      OdpowiedzUsuń
    31. Podobają mi się te rzeczy :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Bardzo piękny ten niebieski sweter :) Piękne swetry Pani robi :) Jeszcze lepsze niż te sklepowe, naprawdę :)

      Pozdrawiam,

      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    33. Wszystko cudowne! A torba - ach, boska! :D

      OdpowiedzUsuń
    34. Jak zawsze ,wszystko perfekcyjnie , pięknie wykonane :-)))

      OdpowiedzUsuń
    35. Pięknie wyszła ta torba. Zmiana na plus! :)

      OdpowiedzUsuń
    36. Torba wygląda rewelacyjnie!
      I piękne szarości na mroźne dni :-)
      Bardzo ładny wzór wybrałaś do sweterka.
      Pozdrawiam cieplutko.

      OdpowiedzUsuń
    37. też mam filcową torbę, która nieco mi się znudziła i lezy bezczynnie, może ozdobię ją podobnie jak Ty swoją? wygląda bardzo ładnie

      OdpowiedzUsuń
    38. ja nad tym swetrem bym siedziała i dumała i nic nie zrobiła;D

      OdpowiedzUsuń
    39. Ale cuda, piękny komplecik szaliczek i czapka <3 Sweterek genialny :)

      OdpowiedzUsuń
    40. Hi! Your sweaters look very nice.

      OdpowiedzUsuń
    41. kuszą mnie filcowe torebki, ale zawsze zastanawiam się jak sprawdzają się w noszeniu- możesz coś powiedzieć o tym, super dziergadełka, super pozdrawiam Dusia

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Torebkę noszę tylko zimą i jesienią, gdyż jej struktura nie pasuje mi do pory letniej. Jeszcze jej nie czyściłam tylko "wyskubywałam" pojedyncze zmechacenia. Oprócz lekkiego zmechacenia nie zauważyłam żadnych wad, więc jak najbardziej mogę polecić torebki wykonane z takiego materiału. Pozdrawiam :)

        Usuń
    42. Świetny pomysł by ożywić torbę, piękny komplecik sobie stworzyłaś i cudną bluzeczkę w ładnym kolorku :) Bardzo pracowity miałaś styczeń Małgosiu :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    43. Hello, these are all lovely items. The bag is cute and I love the scarf and hat. Pretty sweater!
      Happy Wednesday, enjoy your day!

      OdpowiedzUsuń
    44. Torba jest świetna,
      pozostałe prace również bardzo udane :);)

      OdpowiedzUsuń
    45. Torba zmieniła wygląd,ma ten pazur,połączenie szarości z czerni to bardzo dobra kombinacja.Komplecik również wygląda elegancko no i sweterek cudeńko.
      Pracowita z Ciebie kobieta Małgosiu,pozdrawiam cieplutko :)

      OdpowiedzUsuń
    46. swietnie wymyslilas ozdobienie torebki. Drutowe ubranka to mistrzostwo

      OdpowiedzUsuń
    47. Such a great idea to make embroidery on the felt bag! It so pretty!I like the bag. blue color is my favorite! Have a good day!

      OdpowiedzUsuń
    48. Torba rewelacyjna!!! Mnie bardzo się podobają ale nie mam odwagi kupić, bo boję się tych pęczków:) Komplecik na pewno cieplusi! a niebieski sweterek po prostu niebiański! masz niesamowity talent do drucików:))

      OdpowiedzUsuń
    49. Torba w nowym wydaniu wygląda rewelacyjnie. Komplecik i sweterek wyszedł genialnie. Piękne prace . Pozdrawiam ciepło.

      OdpowiedzUsuń
    50. Gdybym ja tak potrafiła tworzyć i przerabiać... :)

      OdpowiedzUsuń
    51. Świetny pomysł na odnowienie torby, wygląda naprawdę pięknie :)
      Pozdrawiam ciepło, Agness :)

      OdpowiedzUsuń
    52. Wszystkie prace są absolutnie wyjątkowe i piękne. :)

      OdpowiedzUsuń
    53. wspaniała torba i piękny kolor sweterka <3

      OdpowiedzUsuń
    54. Zmiana troby zdecywdowanie na lepsze!

      OdpowiedzUsuń
    55. Bardzo fajne odświeżenie, świetne udziergi ;)

      OdpowiedzUsuń
    56. Very pretty!!!!
      Have a wonderful weekend!!!!

      Besos, desde España, Marcela♥

      OdpowiedzUsuń
    57. Ale cudeńka, a torba prezentuje się świetnie, niby taki drobiazg a jaka różnica. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    58. Ależ super zmieniłaś torbę a reszta po prostu szczena opada z zachwytu! Pozdrawiam !

      OdpowiedzUsuń
    59. Torba wygląda bardzo fajnie.
      Sweterek niebieski jest super.
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    60. Kochana torba mnie zauroczyła!!! Wspaniale się prezentuje!!!Piękny komplecik i sweterek!!! Cieplutko pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    61. Piękna torba!!! Świetny lifting :)

      OdpowiedzUsuń
    62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    63. Nie wiem jak ja to zrobiłam, ale usunęłam komentarz:) A było tak:
      Torba ekstra! Sliczna. Ładnie ją odnowiłaś.
      Lubię robić na drutach i wzór sweterka jest fajny . Niebieskiej barwy w ubraniach nie lubię, gdyby był beżowy lub żółty...
      Pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    64. Wszystkie prace piękne! Torba po ozdobieniu wygląda o wiele lepiej :) Cudna!

      OdpowiedzUsuń
    65. Mistrzostwo w każdym calu, a sweterek cudo!

      OdpowiedzUsuń
    66. Torebka ze zwykłej zrobiła się mega wyjątkowa i ciekawa!

      OdpowiedzUsuń
    67. Bardzo podoba mi się sposób na uatrakcyjnienie rzeczy (odzieży, akcesoriów), które już się opatrzyły lub wydają się monotonne. Niebieski pulower super - bardzo starannie wydziergany, piękny kolor. Powodzenia w dalszym radowaniu siebie i czytelników!

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)