F

  • Wielkanoc 2024

     Witam Was wszystkich po bardzo długiej przerwie. 

    Wracam tutaj z nowymi pomysłami, dekoracjami i robótkami. Przed nami piękny okres świąt Wielkanocnych. Z tej okazji przygotowałam kilka ozdób, które będą zdobiły mój dom podczas tych świątecznych dni. 

    Na pierwszy ogień idzie serwetka wiosenna zrobiona z nici Maxi. 


    Drugą dekoracją jest dekoracja na okno z motywem królika z koszyczkiem na plecach. 
     

                Wśród ozdób świątecznych nie mogło również zabraknąć wianka na drzwi, w którym połączyłam elementy zwiastujące wiosnę, jak i zbliżającą się Wielkanoc. 


    Jak Wielkanoc to i też święconka. U mnie jako dekoracja w trochę innej formie ...


    Tutaj inny pomysł na wykorzystanie małego koszyka.



    Korzystając z okazji chciałabym Wam również życzyć pięknych świąt Wielkanocnych. Abyście spędzili ten czas w gronie rodzinnym, w zdrowiu i radości. 


  • 18 komentarzy:

    1. Piękne dekoracje! Wesołych Świąt Wielkiej Nocy! 🐰
      flowersblossominthewintertime.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Przepiękne dekoracje.
      Wesołych Świąt!

      OdpowiedzUsuń
    3. Magnifiques napperons au crochet !!!!
      Et superbes décorations de Pâques !!!!
      Joyeuses Pâques !
      Merci pour la visite !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    4. Twój dom już jest udekorowany na Święta! Począwszy od przepięknej nietypowej w kształcie serwety, poprzez wielkanocny wianek wspaniałą zawieszkę do okna oraz kolejne niesamowite stroiki jestem zauroczona Twoimi pracami. To był bardzo pracowity czas dla Ciebie, więc teraz czas na odpoczynek. Radosnych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych droga Małgosiu.
      uziaki,
      BożenA

      OdpowiedzUsuń
    5. Małgosiu!
      Bardzo się cieszę, ze wracasz z nowymi pomysłami, dekoracjami i robótkami. Jak zawsze bardzo pomysłowe są Twoje dekoracje i wiosenna serwetka i dekoracja z motywem królika to prawdziwe cudeńka. Twoje szydełkowe prace zawsze były i są perfekcyjne.
      Życzę Tobie i twoje Rodzince cudownych, zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych.
      Przesyłam moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

      OdpowiedzUsuń
    6. I ja Ci życzę wszystkiego dobrego :) Wesołych Świąt!

      OdpowiedzUsuń
    7. Wspaniałe dekoracje :-) Uściski świąteczne Małgosiu :-)ps Ale że pamiętałaś o mnie, niezwykłe , tyle radości mi sprawiłaś Buziaki serdeczne

      OdpowiedzUsuń
    8. Prześliczne dekoracje. Ostatnie zdjęcie niesamowite i piękne!
      Cieszę się, że wróciłaś! Zawsze myślę o tej robótkowej ekipie, a Ty nagle zniknęłaś...
      Wesołych Świąt, Małgosiu!

      OdpowiedzUsuń
    9. Wszystkie Twoje ozdoby są cudne :). Wykonałaś sporo pracy :).

      Wesołych Świąt :).

      OdpowiedzUsuń
    10. Miło Cię znów czytać, Gosiu.
      Śliczne ozdoby wielkanocne, jednak najbardziej urzekł mnie zając na serwetce. Jest rewelacyjny.
      Dziękuję za życzenia. I ja życzę Ci wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne pomimo wszelkich burz, mogących pojawić się w Twoim życiu. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    11. Musz przyznać, że Twoje dekoracje są bardzo piękne. Jestem zachwycona!

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo klimatyczne dekoracje:) wszystkiego wiosennego!

      OdpowiedzUsuń
    13. Droga Małgorzato,
      Tak trudno jest dostać się do swojego bloga - zbyt skomplikowane.
      Więc po długim czasie prób jestem w środku.
      Życzę wszystkiego najlepszego.
      Uściski,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    14. Piękne dekoracje szczególnie te szydełkowe. Widać że poświęciłaś im dużo czasu ale są wyjątkowe. Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    15. Witam Cię serdecznie 🖐🙎‍♂️
      Super, że wróciłaś do blogowania. Cieszę się niezmiernie z tego, że będę mógł obejrzeć Twoje kolejne dekoracje i ozdoby, a także serwetki, a te, które tutaj zaprezentowałaś, są niesamowicie przepiękne. Jesteś w tym doskonała. Masz duży talent do tego i za to Cię cenię 🤗
      Pozdrawiam Cię cieplutko i od serducha 🥰🤗🤲💖

      OdpowiedzUsuń
    16. Pierwsza serwetka jest niebywała. Pozdrawiam Małgosiu.

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)