F

  • Letnie wycieczki

     W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać torbę, którą udało mi się zrobić w ostatnim czasie. Zrobiłam ją ze sznurka Lovery Cottons 3 mm, szydełkiem 6 mm i zdecydowałam się na kolor ecru. 



    Jakiś czas temu robiłam również bukiet z kuponów Lotto. Dodałam do niego zielone liście oraz kolorowej gipiury.



    Na koniec kilka zdjęć z wycieczki na Śnieżkę. Trasa była bardzo przyjemna, a pogoda przepiękna.











  • 21 komentarzy:

    1. Dearest Malgorzata,
      LOVE that crocheted bag. Perfect color chosen as well.
      Oh, your hike was heavenly, great weather and your photos convey how it actually was. Happy for you!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    2. Piękna torba, uwielbiam takie ręcznie robione. I super pomysł na bukiet z kuponów. A zdjęcia z wycieczki z przyjemnością pooglądałam.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    3. Piękna torba i cudowny bukiecik :) No i przepiękne widoki :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Torby zazdroszczę,jest rewelacyjna 🙂
      Fajna wycieczka !

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetna torba! Pozdrawiam gorąco

      OdpowiedzUsuń
    6. Bajeczna torba, nie mogę się zmobilizować do pracy z sznurkiem.Kiedys weszłam na Śniezke, dzisiaj pozostało wspomnienia.Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    7. Torba jest wspaniała, bukiet bardzo pomysłowy oglądanie zdjęć z wycieczki sama przyjemność, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    8. Wspaniała torba i kolor bardzo odpowiedni. Śliczny bukiecik. Swego czasu często byłam w Karkonoszach, ale Śnieżki nie zdobyłam.
      Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    9. Wow, muszę przyznać, że bardzo wspaniałą torbę wykonałaś. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ile czasu i poświęcenia włożyłaś, by zrobić tak wspaniałą rzecz. I za to Cię doceniam 😀👍 Bardzo przepiękne widoki z miejsca, którego odwiedziłaś. Mam nadzieję, że świetnie spędziłaś czas i dużo ciekawych rzeczy zobaczyłaś. Dzięki za podzielenie się z nami tymi zdjęciami.

      Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie miłego, jak i pozytywnego dnia 😘🙋‍♂️
      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    10. kocham góry :) te są moimi ulubionymi

      OdpowiedzUsuń
    11. Beautiful bag ! Always useful !
      Beautiful landscape and nice pictures !
      Beautiful bouquet too !
      Have a nice day !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    12. Wspaniałe widoki, to na pewno było udana wycieczka. Bukiet z kuponów to świetny i oryginalny pomysł na prezent. Serdeczności Małgosiu:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Both the bag and the bouquet are lovely and bring out coolness. The views of your trip is breathtaking.

      Yoko

      OdpowiedzUsuń
    14. Świetna torba, idealna do letnich stylizacji. Oby bukiecik z kuponami okazał się szczęśliwy:) A wycieczka wygląda na bardzo udaną, piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękna i bardzo praktyczna torba. Jest idealna do letnich stylizacji.
      Wycieczka niesamowita, pełna pięknych widoków <3
      A bukiet świetny! Bardzo oryginalny i pomysłowy prezent :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Bukiet i torba są wspaniałe :) piękne zdjęcia z wycieczki!

      OdpowiedzUsuń
    17. Torba jest super :).

      Bukiet bardzo pomysłowy i mam nadzieję, że przyniósł wiele wygranych :).

      Miałaś piękny wypad górski :).

      OdpowiedzUsuń
    18. Super pomysłowy bukiet, a torba skradła moje serce. Z nią mogłabym pójść i podziwiać takie piękne widoki jak na Twoich zdjęciach. :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Torebka u bukiet sa rewelacyjne. Miło spędziłaś czas na wycieczkach.

      OdpowiedzUsuń
    20. Oooo rety super. Ja na Śnieżce jeszcze nie byłam ale pewnie się w końcu wybiorę. Wspaniałe widoki. Karkonosze są równie piękne jak te nasze Beskidy. Piękna ta torba ze sznurka.

      Uściski z Krakowa Gosiu

      Kasinyswiat

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)