F

  • Wiosenny zawrót głowy

    W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać trochę wiosny. Mam tu na myśli zielone podkładki, które ostatnio udało mi się wykonać. Podkładki zrobione są ze sznurka Yart Art Macrame Cord 3mm szydełkiem 7mm.Robiąc podkładki okazało się, że na komplet kupiłam za mało sznurka i musiałam go jeszcze dokupić. Niestety okazało się, że ten sam numer ma inny odcień zieleni. Komplet podkładek jest w dwóch kolorach.



    Teraz zaczynam robić firankę, co na pewno zajmie mi dłuższą chwilę ;)


    Na koniec kilka zdjęć kwiatów z działki mojego brata. 





  • 37 komentarzy:

    1. Cudne podkładeczki :) A firanka zapowiada się niesamowicie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Piękne podkładki.Firanka już piękna.Czekam na całość.Kwiaty to bajka.

      OdpowiedzUsuń
    3. Dearest Malgorzata,
      Lovely styling in green with the grapes and your crochet work!
      Your white crochet runner looks elegant too.
      And enjoy your spring flowers while it lasts!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    4. Podkładki są piękne :). Ładny kolorek wybrałaś :). Trzymam kciuki za firankę :). Pięknie masz w ogródku!
      Serdeczności posyłam!

      OdpowiedzUsuń
    5. Śliczne podkładeczki, na pierwszy rzut oka nie zauważyłam, że są w innych odcieniach :). Firanka też się ładna tworzy, powodzenia :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Piękne wiosenne prace, Gosiu i piękne zdjęcia.
      Pozdrawiam ciepło.

      OdpowiedzUsuń
    7. Piękne wiosenne podkładki i wcale nie przeszkadza, że troszeczkę inny odcień na niektórych.
      Trzymam kciuki za firankę, bo sądząc po ilości nici zapowiada się dłuższe dzierganie:)
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    8. Podkładkom dwukolorowość nie szkodzi. Firanka już podziwiam, wyobrażam sobie jaka będzie śliczna w całości. U nas też rozkwita wiosna ;).

      OdpowiedzUsuń
    9. Śliczne podkładki, mnie też się zdarzyło dokupić nitkę niby ten sam numer,a kolor był znacząco inny 🙂
      Firanka zapowiada się wspaniale, piękny wzór !!!
      Pozdrawiam cieplutko.

      OdpowiedzUsuń
    10. jaka to śliczna robótka;) jaka misterna:D a ogródek pełen podziwu jak ładnie zadbany:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Podkladki w moim ulubionym kolorze. Kazdy odcien zieleni dziala na mnie kojaco. Obledna firaneczka powstaje. Jestem glodna wiosny ciepla kolorow po dlugiej zimie.

      OdpowiedzUsuń
    12. Piękne, wiosenne zdjęcia Małgosiu, tyle kwiatów już zakwitło!
      Zielone podkładki na czasie, są bardzo urokliwe. Firanka na pewno będzie przepiękna.
      Przesyłam uściski:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Love your crochet works! green coasters and green grapes look beautiful!
      The white runner is also pretty!
      I can smell the scent of blooms :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Jolies créations au crochet et jolies fleurs !
      Merci pour la visite et bonne journée !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    15. Firanka to ambitny cel !Podkladki sa sliczne, podoba mi sie ich pistacjowy odcien :-)

      OdpowiedzUsuń
    16. O tak dużo pracy Cię czeka przy firance. Świetne wiosenne podkładki.
      Na działce wiosna na całego (wreszcie). Serdecznie pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    17. Bardzo wiosennie:) podkładki Super, firanka na pewno będzie rewelacyjna:)

      OdpowiedzUsuń
    18. Taki dwukolorowy komplet jest nawet ciekawszy, a wyszedł świetnie :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Piękne podkładki. Jeszcze nigdy nie robiłam ze sznurka i patrząc na Twoje dzieło nabrałam ochoty. Firaneczka ciekawie się zapowiada.
      W ogródku Twojego brata jest mnóstwo odmian kluczyków, wyglądają zachwycająco.
      Pozdrawiam, Małgosiu.

      OdpowiedzUsuń
    20. Kolor bardzo mi się podoba. Moim zdaniem bardzo wiosenny i dwa odcienie dodają radości, moim zdaniem. Ach wiosna w ogrodzie, tyle kwiatuszków ucieszy każde serduszko, mam nadzieję, że nawet przez okno i szybko zleci czas w domu, zwłaszcza, że robisz cudną firankę Dużo zdrowia życzę . Uściski serdeczne :-)))

      OdpowiedzUsuń
    21. Śliczne są te podkładki ja ze sznurka jeszcze niczego nie robiłam ale może pora spróbować a na firankę piękny wzór wybrałaś, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    22. Piękne podkładki, kolorek bardzo wiosenny, dzięki dwóm jego odcieniom wyszło fajne cieniowanie. Ciekawa jestem firanki, bardzo podobają mi się takie szydełkowe.
      Ogród brata zadbany i barwny. Pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
    23. Śliczne podkładki w wiosennym kolorze:-)
      A firanka zapowiada się niesamowicie!
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    24. Piękne podkładki i firanka zapowiada się już ślicznie 🥰 zdjęcia wiosny zachwycające.

      OdpowiedzUsuń
    25. Prześliczne podkładki. Jestem nimi zachwycona. Podziwiam cudowne odmiany prymulek na działce Twojego brata.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    26. Cudowne podkładki. Od razu czuć wiosnę w Twoim domu. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    27. Śliczne podkładki. Ciekawa jestem efektu koncowgefo firanki, bo zapowiada się cudnie. Pozdrawiam 😊

      OdpowiedzUsuń
    28. Podkładki są śliczne i fajnie wyglądają w dwóch odcieniach zieleni :).

      Zapowiada się ciekawa firanka :).

      OdpowiedzUsuń
    29. Cudne te podkładki, w moim ulubionym kolorze. Firaneczka zapowiada się wspaniale. Ciekawa jestem efektu końcowego. Śliczne kwiaty. Uwielbiam robić im zdjęcia :)

      OdpowiedzUsuń
    30. how lovely and refreshing placemates are.
      best regards
      transparent lace frontal wig

      OdpowiedzUsuń
    31. Podkładki są świetne, różnica kolorów jest niezauważalna, a firanka zapowiada się bardzo ciekawie. Kwiaty na działce brata zachwycające.
      Pozdrawiam.:)

      OdpowiedzUsuń
    32. Ja już jestem zachwycona firanką..

      OdpowiedzUsuń
    33. Podkładki są w pięknym kolorze i wspaniale wykonane.
      Firanka na pewno będzie arcydziełem.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    34. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
      1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
      2) Połącz męża i żonę
      3) przestań powtarzać koszmary
      4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
      5) Potężny magiczny pierścień
      6) talizman na szczęście
      7) Przełamywanie obsesji
      8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)