F

  • Mój najnowszy obrus

    W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać mój nowy obrus. Zrobiłam go z nici Muza 20, szydełkiem 1 mm w kolorze ecru. Obrus będzie zdobił okrągły stolik. Wzór zaczerpnęłam z gazetki Sabina robótki ekstra z 2007 roku. Średnica obrusu to 90 cm.







  • 29 komentarzy:

    1. Coś pięknego, sporo pracy ale efekt powala.Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    2. Wspaniały! Nie mogę wyjść z podziwu.
      Przesyłam uściski.

      OdpowiedzUsuń
    3. Przepiękny obrus, jestem ciekawa ile ci zajęło zrobienie takiej pracochłonnej pracy.
      Pozdrawiam.:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję. Robiłam ten obrus kilka miesięcy, między czasie robiłam inne robótki.

        Usuń
    4. Szalenie efektowny. Podziwiam.

      OdpowiedzUsuń
    5. Ależ niesamowity obrus, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    6. Przepiękny obrus :) Jestem pełna podziwu :)

      OdpowiedzUsuń
    7. CUDO!!! Mnóstwo pracy kosztował, jest misternie wykonany, ale warto było, ponieważ efekt powala! Prawdziwe cudo!!!

      OdpowiedzUsuń
    8. Śliczny szydełkowy obrus.Piękny wzór, lubię ananasy we wzorze:)

      OdpowiedzUsuń
    9. Po prostu dzieło sztuki !!! Uściski serdeczne :-))

      OdpowiedzUsuń
    10. Absolument magnifique !!!!! Beaucoup de patience et de travail pour ce magnifique napperon !
      Bonne journée et merci pour ta visite !!!
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    11. CUDNY!! Uwielbiam wzory ananaskowe!!

      OdpowiedzUsuń
    12. Wzór jest rewelacyjny! Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    13. Przepiękny. Ślicznie musi wyglądać na stole. Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    14. Wspaniały obrus! Podziwiam Twoje prace! Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    15. Śliczny obrusik, nadaje wspaniały klimat <3
      Pozdrawiam ciepło :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Piękny obrus Małgosiu, wzór jest bardzo efektowny.
      Przesyłam serdeczne uściski:)

      OdpowiedzUsuń
    17. Wspaniały, podziwiam misterne wykonanie.

      OdpowiedzUsuń
    18. Coś pięknego 🥰 podziwiam i pozdrawiam ❤️

      OdpowiedzUsuń
    19. Piękny, efektowny obrus, podziwiam kunszt wykonania. Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    20. Przepiekny. Uwielbiam takie serwetkowe. Bardzo przyjemne dla oka. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    21. Jest cudowna! Uwielbiam Twoje szydelkowe dzieła. :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Wspaniały obrus!!! Podziwiam takie projekty, sama zrobiłam kilka i wiem ile trudu wymaga takie cacko. Serdeczności zostawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    23. Cudny obrus <3 prześliczny wzór i staranne wykonanie :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Piękny, duży i bardzo pracochłonny!
      Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    25. Przepiękny obrus🧡 Podziwiam pracowitość. Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    26. Wow, this table cover crochet is so big and beautiful!
      You are doing it a fantastic job. Love it!

      OdpowiedzUsuń
    27. Przepiękny, musiał Cię kosztować mnóstwo pracy.

      OdpowiedzUsuń
    28. Cudny!!! Wspaniale wygląda!

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)