F

  • Trzy serwetki

    W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać trzy serwetki. Zrobiłam je z różnych nici w kolore białym i ecru. Ich wykonanie było dla mnie miłym przerywnikiem od robienia swetra na drutach.






  • 27 komentarzy:

    1. Wszystkie piekne, owalną też robiłam.A moja włóczka na sweter sobie leży,dalej nie mogę zakumać jakby tu zacząć.

      OdpowiedzUsuń
    2. Ale śliczności. Ta owalna najbardziej mnie zachwyciła.
      Ściskam.

      OdpowiedzUsuń
    3. Wszystkie są śliczne! Przepiękne wzory :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Miałabym problem, gdyby trzeba było wybrać jedną. Wszystkie są prześliczne.
      Aż trudno mi uwierzyć, że wiele lat temu bez przerwy coś dziergałam na drutach. Czapki, szaliki, ale najczęściej swetry dla siebie i córek. Dziś chyba nie poradziłabym sobie z tą robotą.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Dearest Malgorzata P.,
      Kudos for your excellent styling with orchid blossom and marble apple and candle holder with rose.
      Of course your skillfully crocheted doilies are charming on their own.
      Sending you hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    6. Piękności wyczarowałaś, trudno byłoby wybrać naj...
      Kiedyś też druty mi towarzyszyły, a teraz leżą schowane...
      Pozdrawiam.:))

      OdpowiedzUsuń
    7. Piękne wzory, najbardziej mi się podoba ta pierwsza ze zdjęcia głównego :-)

      OdpowiedzUsuń
    8. Nie sposób stwierdzić która jest najładniejsza. Wszystkie bardzo mi się podobają. Bardzo ciekawe wzory. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    9. Najbardziej podoba mi się druga serweta, ale podziwiam wszystkie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      OdpowiedzUsuń
    10. Pięknie się prezentują:) Śliczne wzory:) Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    11. São todos lindos. Parabéns excelente trabalho.
      Bj

      OdpowiedzUsuń
    12. Piękne są te serwetki,akurat na święta:)Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    13. Piękne serwetki Gosiu. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    14. Śliczne i bardzo pracochłonne serwetki, podziwiam <3
      Pozdrawiam ciepło, Agness:)

      OdpowiedzUsuń
    15. They look so beautiful!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    16. Śliczne są te serwetki Małgosiu a najbardziej podoba mi się pierwsza.
      Przesyłam serdeczne uściski:)

      OdpowiedzUsuń
    17. Śliczne są te serwetki, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    18. Śliczne. Czasem trzeba czymś innym zająć ręce.
      Pozdrawiam :))

      OdpowiedzUsuń
    19. Ale piękne wzory. Ciągle dumam, żeby zrobić sobie takie podkładki na stół i jakoś tak nic z tego nie wychodzi. A nie, wychodzą oczy z orbit z zazdrości.

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)