F

  • Kolejny wypad w góry

    W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać moj nowy obrus. Jest zrobiony z nici koral 10 na drutach 2. Obrus odrobiłam z pomocą mamy, która zrobiła go ponad 4 dekady temu, ale niestety się zniszczył. Pracy trochę to kosztowało.




     17 lutego wybrałam się wraz z grupą pasjonatów chodzenia po górach na Śnieżkę. Pogoda była piękna co widać na zdjęciach, Zdecydowanie warto było iść.  


  • 35 komentarzy:

    1. Małgoś, to najpiękniejszy obrus jaki widziałam!
      Piękne górskie kadry.
      Buziaki.

      OdpowiedzUsuń
    2. Co za kolorek a wzór przepiękny.
      Piękne zdjęcia,Śnieżka zawsze wywołuje wspomnienia.
      Serdeczności zostawiam Małgosiu

      OdpowiedzUsuń
    3. Śnieżka zimą mnie oczarowała. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    4. Ależ ten obrus jest cudy! W góry zimową porą jeździłam w czasach liceum. Jakże dawno to było. Znacznie częściej w górach jestem latem.
      Cudowne zdjęcia:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Jakie Kochana cudeńko!!! Przepięknie się prezentuje!!!
      Wspaniałe, zimowe widoki!!! Przesyłam serdeczności:))

      OdpowiedzUsuń
    6. Przepięknie jest w Karkonoszach zimą. Ja byłam w sanatorium w Cieplicach i oczarowały mnie te góry :-) Chusta też śliczna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Przepiękna zima, a obrusik to prawdziwe dzieło sztuki <3

      OdpowiedzUsuń
    8. Przepiękny obrus Małgosiu, jestem zachwycona!
      Cieplutko pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Cudowny obrus! Nie mogę się napatrzyć ;). Widoki równie wspaniałe, super, że pogoda dopisała i wypad się udał. Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    10. Dearest Malgorzata P.,
      Wow, so glad that with the help of your mother, you knitted again that beautiful lace tablecloth. Such a master piece!!!
      No doubt it made your dear Mother proud as well.
      The weather for walking in the mountains was perfect!
      When dressed warmly, it is so healthy. We just biked together 16 km in 26˚C, first time wearing shorts. My husband turns 90 next month so this is great!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    11. Prawdziwe cudeńko powstało! Obrus jest niesamowity! Chylę czoła!

      OdpowiedzUsuń
    12. Prześliczny obrus:) Góry cudowne:) Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    13. Góry uwielbiam ale w okolicach Śnieżki nigdy nie byłam.Pokazujesz tu bajkowe plenery moja droga! Obrus śliczny, chciałabym umieć coś takiego stworzyć :-)

      OdpowiedzUsuń
    14. Cudny obrus!a góry wyglądają na Twoich zdjęciach fantastycznie 😊

      OdpowiedzUsuń
    15. Przepiękny obrusik i widoczki cudne :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Wspaniały obrus.
      Pięknie wyglądają góry zimą.
      Pozdrawiam :))

      OdpowiedzUsuń
    17. Podziwiam Twój obrus zrobiony na drutach!!! Praca drutami "na okrągło" to wielka sztuka! Piękna Twoja wyprawa na Śnieżkę i piękna fotorelacja! Pozdrawiam wiosennie:))

      OdpowiedzUsuń
    18. Wspaniały obrus, Małgosiu! Podziwiam ogrom pracy, ale warto było, bo efekt zachwyca :-)
      A Śnieżka zimą jest piękna.
      Pozdrawiam słonecznie 😃

      OdpowiedzUsuń
    19. Dawno nie byłam w górach, zazdroszczę wycieczki.

      OdpowiedzUsuń
    20. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    21. Prześliczny obrus i zdjęcia z wycieczki również :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Wow przepiękny obrusik, ile to musiało pracy kosztować!
      Piękne widoki ,góry są niesamowite :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      OdpowiedzUsuń
    23. Świetne zdjecia. Na pewno było cudnie.

      OdpowiedzUsuń
    24. Zawsze podziwiam takie prace ,a Twoje dzieło jest przepiękne.

      OdpowiedzUsuń
    25. Przepiękne zimowe widoki.
      Byłam na Śnieżce kilka dobrych lat temu.
      A obrus - cudny!

      OdpowiedzUsuń
    26. Brawo dla Ciebie i dla mamy :)

      OdpowiedzUsuń
    27. Hello, the mountain and sky are just beautiful. Lovely views. The tablecloth is beautiful too, lovely work. Enjoy your day, wishing you a happy new week!

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)