F

  • Przygotowania idą pełną parą!

    Czas przed Bożym Narodzeniem jest dla mnie bardzo napięty i pełen obowiązków. Wiele z nich związanych jest z zamówieniami, które co jakiś czas dostaję na wykonanie którejś z dekoracji. Kilka z nich chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Na pierwszy ogień pójdą szydełkowe dzwonki. Mam już wiele ozdób tego typu na choinkę, jednak brakowało mi właśnie takich małych dzwonków. Zrobiłam je z nici Muza 10. Wzory na nie znalazłam w Internecie, ale wprowadziłam w nich drobne poprawki.




     Kolejnymi ozdobami są akrylowe gwiazdki, medaliony oraz serduszka, które pokryłam gipiurą.




     Czas na dekoracje drzwi lub okna. Elementy ozdób zrobiłam z nici Maxi.




    Na koniec zostawiłam wieniec adwentowy, zawierający 4 świece symbolizujące 4 niedziele adwentu. 


  • 46 komentarzy:

    1. Małgosiu, piękne ozdoby świąteczne zrobiłaś, każda z nich zachwyca.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    2. Małgosiu zrobiłaś przepiękne dekoracje,zdolniacha jesteś,
      nic nie jest dla Ciebie trudne.Wieniec jest cudny,delikatny i bardzo wymowny.
      Serdeczności ślę najmilsze :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Wszystko dekoracje są piękne, ale gdybym miała wybrać tylko jedną - wskazałabym na szydełkowy wianuszek. Gwiazdka równie wspaniała. Gipiurowe bombeczki - uwielbiam. Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Ależ tu świątecznie, a wszystko takie piękne :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie sposób oderwać oczu od tych cudowności! Wszystko przepiękne i tak perfekcyjnie wykonane!

      OdpowiedzUsuń
    6. Piękne świąteczne dekoracje. Dostałam książkę o robótkach szydełkowych, może też coś zrobię :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Piękne ozdoby, nie można oka oderwać. Pozdrawiam serdecznie :)).

      OdpowiedzUsuń
    8. Your crocket creations are so beautiful!
      Love the bells and the Christmas ornaments!
      Have a lovely weekend!
      Dimi...

      OdpowiedzUsuń
    9. Przepiękne ozdoby! Zachwyciłam się gwiazdkami z gipiurą, ale wszystko jest urocze. Ozdoby drzwi i wieniec, ech...

      OdpowiedzUsuń
    10. Podziwiam Twoje ozdoby, są prześliczne!!!!!!!!
      Pozdrawiam gorąco:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Przecudne ozdoby,bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    12. Ta okrągła dekoracja z dzwoneczkiem jest fenomenalna!!!! Chciałabym umieć zrobić coś takiego :-)

      OdpowiedzUsuń
    13. Przepiękne ozdoby choinkowe:)Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    14. Przepiękne są Twoje ozdoby! Cudeńka po prostu! Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    15. Wspaniałe prace, podziwiam zarówno piękny dzwoneczek i prześliczne gwiazdki. Sprawiają, że Święta są magiczne.

      OdpowiedzUsuń
    16. Śliczne ozdoby! Pięknie ozdobią dom na Święta :).

      OdpowiedzUsuń
    17. Przepiękne te Świąteczne dekoracje :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Cudowności :) przeurocze dekoracje... to, że są w jednym kolorze szalenie mi się podoba!! Super!

      OdpowiedzUsuń
    19. Dearest Malgorzata P,
      You always create the most delicate ornaments and things for each season.
      Wishing you a meaningful Advent season.
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    20. gwiazdunie misterne dzieło sztuki:)

      OdpowiedzUsuń
    21. Wieniec adwentowy i gwiazdki szczególnie mnie zachwycają :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Ja to ci zazdroszczę tych zdolności :)

      OdpowiedzUsuń
    23. Małgosiu przepiękne prace,wszystko na najwyższym poziomie,cudne dzwoneczki,akrylowe ozdoby dla mnie to marzenie 😃 szydełkowe ozdoby na drzwi i na koniec wieniec adwentowy PIEKNIE !!!
      Serdeczności przesyłam.

      OdpowiedzUsuń
    24. Małgosiu, cudne są te Twoje ozdoby:))

      OdpowiedzUsuń
    25. Pięknie dekorujesz dom na święta! Wszystko zachwyca i pachnie świętami. Pozdrawiam serdecznie:))

      OdpowiedzUsuń
    26. Wow!!!!!!!!!!! Your crochet ornaments are SUPER!!!!!!!!!!!!

      OdpowiedzUsuń
    27. Kochana szalejesz na całego!!! Cudowne ozdoby!!!Przepiękne dekoracje!!! Serdecznie pozdrawiam:))Buziaczki:))))

      OdpowiedzUsuń
    28. Świątecznie , pięknie, bardzo dekoracyjnie i elegancko! Urocze są Twoje dekoracje! Pięknie! Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    29. Wspaniałe ozdoby. Piękny wieniec.
      Pozdrawiam :))

      OdpowiedzUsuń
    30. Śliczności! takie dzwoneczki chodzą za mną już dawno, ale jeszcze nie w tym roku niestety:) Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    31. Jakie piękne ozdoby, jestem pod wrażeniem :)
      Zapraszam na nowy post :*
      http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

      OdpowiedzUsuń
    32. Piękne ozdoby! Najbardziej podoba mi się gwiazdka wisząca - jest fantastyczna! :)

      OdpowiedzUsuń
    33. Piękny wieniec adwentowy oraz piękne ozdoby choinkowe :) Bardzo spodobał mi się dzwonek na choinkę :)

      Pozdrawiam Panią serdecznie,
      Patryk

      OdpowiedzUsuń
    34. Lindo esse trabalho. Gostei bastante.
      Eu desejo um Feliz Natal e um Próspero Ano Novo!
      Que a luz divina ilumine o seu caminho neste e em todos os Natais que virão. Boas festas pra você e os teus!
      Uma boa semana!

      OdpowiedzUsuń
    35. Fantastyczne dekoracje!!!
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      xxBasia

      OdpowiedzUsuń
    36. piekne prace. super pomysl na wieniec adwentowy

      OdpowiedzUsuń
    37. Wszystko przepiękne 😊pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    38. Wszystkie ozdoby są piękne, ale dzwonki podbiły moje serce :)

      OdpowiedzUsuń
    39. same śliczności!
      Pięknych i radosnych Świąt!

      OdpowiedzUsuń
    40. Małgosiu prześliczne ozdoby :)

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)