F

  • Wspomnienia z Gór Świętokrzyskich

    Witam Was w kolejnym wpisie! Dzisiaj chciałabym pokazać podkładki, które udało mi się ostatnio zrobić. Komplet podkładek zrobiony jest ze sznurka 3 mm Lovery Cottans, a ich średnica to 34 cm.




    W połowie maju byłam w Górach Świętokrzyskich, Razem z grupą pasjonatów chodzenia po górach, zdobyliśmy szczyt Łysica. Wyjazd był 3 dniowy, więc była okazja zobaczyć ciekawe miejsca . Oto kilka zdjęć w tym wpisie, a resztę miejsc pokażę w kolejnej notce.







  • 14 komentarzy:

    1. Widzę, ze odwiedziliście wiele ciekawych miejsc m.in. Ruiny Zamku Krzyżtopór w Ujeździe, Święty Krzyż, Łysa Góra, Sabat Krajno PARK Rozrywki i Miniatur, Szydłów. Czekam na Twoje dalsze relacje.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Cudna wyprawa, dawno temu bylam tam, zapamiętałam klasztor .pozdrawiam cieplutko.

      OdpowiedzUsuń
    3. Wspaniała wyprawa!!! Mam w planach Góry Świętokrzyskie, więc z przyjemnością obejrzałam zdjęcia:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudowne podkładki i fantastyczna wyprawa. Piękne zdjęcia :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Wow, przepiękne miejsce 👍😊 W tym miejscu nie miałem okazji jeszcze być, choć byłem już kiedyś w górach w okolicy Kudowy Zdrój. Przepiękne widoki 👍🥰
      Dziękuję Ci za to, że podzieliłaś się z nami zdjęciami z pobytu w tym wspaniałym, jak i bardzo ciekawym miejscu 🤗
      Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam Cię mocno 🤗😘

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo ładne podkładki, Gosieńko. I jaka piękna fotorelacja.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    7. Śliczne podkładki i wspaniała wyprawa :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    8. Podkladki tak ladne ze szkoda ich uzywac :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. Świętokrzyskie ma ten niezapomniany urok, podkładki cudne, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    10. Podkładki są śliczne, takie retro :).

      Miałaś super wypad i z chęcią obejrzę więcej zdjęć :).

      OdpowiedzUsuń
    11. Podkładki jak zwykle wyszły piękne. Nie mogę oderwać od nich oczu. Widzę, że wyprawa w Góry Świętokrzyskie była udana. To piękne okolice, chociaż tak właściwie to nie do końca poznane. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    12. Très jolis napperons !!!!
      Et belles photos de voyage !
      Bon Dimanche !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    13. Najdroższa Małgorzato,
      To bez wątpienia był wspaniały czas spędzony razem!
      Rodzice mojego kardiochirurga pochodzą ze Śląska, nazywa się Leshnower.
      Uściski,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    14. Witaj Małgosiu.
      Patrząc na Twoje serwetki przeniosłąm się wspomnieniami do lat dzieciństwa. Moja mama zrobiła bardzo podobne, również w kolorystyce serwetki. To była piękna podróż pamięcią w tamte lata.
      Wspaniałe zdjęcia z wycieczki w Góry Świętokrzyskie. Naprawde pięknie łapiesz kadr. Dziękuję za te piękne chwile.
      Uściski i cudownego lata, Małgosiu.
      BożenA

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)