F

  • Jesienne dekoracje

    Witam Was w to listopadowe popołudnie. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać serwetki, które ostatnio zrobiłam. Serwetki wykonałam z nici Muza 20, szydełkiem 1mm. Do tego dołożyłam również obręcz, dzięki czemu serwetki można powiesić lub mogą stanowić dekorację ściany lub okna.










    W ostatnim tygodniu przygotowałam również nową ozdobę na stół.  Jest to jesienna  dekoracja z dyni z dodatkiem kwiatów, bluszczu



    A na koniec kilka zdjęć z ostatniej wycieczki po górach Sowich.




  • 25 komentarzy:

    1. Piekne serwetki, dekoracją dyniowa cudowna.Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    2. Jakie ładne serwetki!
      Dekoracja stołu urokliwa.
      A góry - wiadomo :)
      Pozdrowienia

      OdpowiedzUsuń
    3. Piękne serwetki. Dowiązać tylko do kółek koronki i mamy łapacze snów:)
      Dyniowa dekoracja jest urocza. Październik był wspaniały w tym roku.
      Pozdrawiam serdecznie.Ania

      OdpowiedzUsuń
    4. Zachwycające są te serwetki :) A dyniowa dekoracja jest przepiękna :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Dearest Malgorzata,
      Lovely doilies and how clever to put them in a hoop for hanging!
      Your pumpkin decoration is lovely and so was your outing in the mountains.
      You should try to use the free app of relive.cc
      You can also pay for being able to add more photos...
      See how it works in my post here: https://mariettesbacktobasics.blogspot.com/2021/10/beautiful-ride-home-from-sad-event.html
      It is a video with all the photos at the spot where taken...
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    6. Śliczne zawieszki. Dekoracja z dyni piękna:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Też się wybieram w góry sowie, mam nadzieję że nic się nie popsuje do mojego wyjazdu 😉 pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    8. Dekoracja stołu prawdziwie jesienna. Serwetki będą do niej pasowały. A góry... ach, aż zachciało mi się powędrować po nich. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    9. wow, jak uroczo u Ciebie. Dynię ubóstwiam taka urocza :-)) Uściski :-)

      OdpowiedzUsuń
    10. Przepiękne serwetki w obręczach, wspaniała dekoracja !!!
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    11. Serwetki bardzo ładne i ślicznie będą się prezentowały jako dekoracja ścienna. Pozdrawiam :-).

      OdpowiedzUsuń
    12. Przepiękne te serwetki, masz prawdziwy talent, Gosieńko. A ozdoba z dyni idealna na jesień.
      Serdeczności posyłam.

      OdpowiedzUsuń
    13. Dekoracja dyniowa jest rewelacyjna a serwetki bardzo mi się podobają upięte na obręczach, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    14. Très beaux crochets ! Et photos aussi !
      Bonne semaine et merci pour la visite !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękne serwetki i jaka cudowna jesienna dekoracja z dyni! <3
      Serdecznie pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Piękne serwetki. Przyznam się, że nie spotkałam takich szerokich obręczy w jakich je oprawiłaś.
      Ozdoba na stół przepiękna- cóż za wspaniała kolorystyka! Jestem zachwycona!
      Pozdrawiam w jesienny wieczór.

      OdpowiedzUsuń
    17. Obie serwetki są śliczne i bardzo dekoracyjne - to fantastyczne ozdoby. Podoba mi się też jesienna dekoracja z dynią, wygląda niesamowicie.
      Serdeczności Małgosiu:)

      OdpowiedzUsuń
    18. serwetki cudowne pełne szyku i wdzięczności lekkości:)

      OdpowiedzUsuń
    19. Podziwiam za cierpliwość do takiego rękodzieła.

      OdpowiedzUsuń
    20. Piękne ozdoby, wymagają tak dużo pracy i skupienia. Pełen podziw. Jesienne zdjęcia cudowne. Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    21. Śliczne serwetki, idealne na prezent ☺

      OdpowiedzUsuń
    22. Prześliczne serwetki, z tymi obręczami mogą stanowić świetną dekorację :). Dyniowy stroik też przepiękny, a w góry Sowie bym się chętnie wybrała <3

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)