F

  • Eko siatki

    W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać eko torby na zakupy. Siatki w trzech kolorach i dwóch grubościach. Siatka w kolorze kremowym jest zrobiona z nici z firmy Yarn Art jeans szydełkiem 3,5mm. Na jej zrobienie zużyłam około 10 dkg. Kolejne dwie siatki zrobiłam z nici tej samej firmy tylko jeans plus, są grubsze i większe. Na zrobienie jednej siatki zużyłam około 20 dkg włóczki zrobiłam je szydełkiem 4, 5 mm. Na youtube jest bardzo dużo filmików, z których skorzystałam do zrobienie tych siatek. Troszkę wprowadziłam zmian w ilości oczek oraz długości siatek. Torby są praktyczne, a także można je wielokrotnie użyć przez co nie są szkodliwe dla środowiska. 






  • 41 komentarzy:

    1. Bardzo sympatyczne siatki - jakby powrót do dzieciństwa dla mnie. Jakby - bo tamte siatki były jednak trochę inne. Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    2. Dearest Malgorzata,
      Always a very clever way of stashing lots of shopping or whatever and never bulky to carry with you, but sturdy enough!
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    3. bardzo fajne siateczki :) idealnie wpisują się w aktualne eko trendy :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Lovely crochet mesh bags! It's a great idea to save our environment :)

      Happy Monday!

      OdpowiedzUsuń
    5. Piękne są, pamiętam jak moja mama i babcia takie miały dawno temu, ale nie były takie ładne :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ale piękne siatki i bardzo ekologiczne. Z taką siatką zakupy to prawdziwa przyjemność.
      Buziaki, Gosieńko.

      OdpowiedzUsuń
    7. Gosiu, siatki są super! Bardzo podobają i się takie eko rozwiązania :) Uściski!

      OdpowiedzUsuń
    8. Świetny pomysł z tymi siatkami ,już kiedyś sobie myślałam że dobrze by bylo takie mieć.☺️

      OdpowiedzUsuń
    9. Super siateczki! Ja też pamiętam takie z dzieciństwa :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Jakie śliczne! Jak to dobrze,że znów są modne, a jakie ekologiczne ☺

      OdpowiedzUsuń
    11. Bardzo podobają mi się Twoje siateczki. Z chęcią, w wolnej chwili, zerknę na yt i ocenię, czy samodzielne wykonanie takiej torby leży w granicach moich rękodzielniczych zdolności.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    12. Wspaniałe propozycje:) Gratuluję talentu i pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Świetne siateczki i bardzo na czasie:) Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    14. Modne siateczki, kiedyś były tylko w kolorze ecru i niebieskie jak pamietam.

      OdpowiedzUsuń
    15. Świetne! Moje ulubione siatki, sama zrobiłam ich kilka, ale żadnej już nie mam :).

      OdpowiedzUsuń
    16. Fantastyczne siatki. I na pewno jakaś ulga dla środowiska.
      Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    17. Perfect !!!
      Better than plastic to do shopping !!!
      Have a nice week !
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    18. Praktyczne, ekologiczne, świetna alternatywa dla foliówe, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    19. Super torby zrobiłaś :).

      Taki powrót do przeszłości ;).

      OdpowiedzUsuń
    20. Świetne są!!! Coraz więcej osób preferuje styl eko i to jest fajne.
      Pozdrawiam serdecznie z jesiennym słońcem:))

      OdpowiedzUsuń
    21. Pamiętam takie z czasów dawnych ...mama miała ciemnozieloną i bardzo nie lubiłam jak mi ją dawała jak szłam do sklepu :) Była zbyt długa jak dla dziecka :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Bardzo fajne siateczki :) też mam w planach zrobić,choć jedną :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    23. Super siatki! Od koloru do wyboru!
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    24. Świetne siatki. Szczególnie ta szara wpadła mi w oko, pewnie ze względu na kolor. :)

      OdpowiedzUsuń
    25. Przepięknie wykonane, torby są cudowne. No może tylko dwa minusy w nich widzę. Wszyscy wiedza co trzymasz w środku i nie można do nich wsypać drobnych cukierków hehe :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Marzy mi się taka siateczka!
      Zapraszam na moje świąteczne Candy :)
      Pozdrawiam ciepło!

      OdpowiedzUsuń
    27. Pamiętam takie siatki z dawnych czasów. Są świetne i fajnie, że znów wracają do łask. Ślicznie je zrobiłaś Małgosiu :)
      Serdeczności!

      OdpowiedzUsuń
    28. Bardzo fajne siateczki i na czasie:)Pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
    29. Wspaniałe Kochana siatki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

      OdpowiedzUsuń
    30. Nareszcie w tym kierunku coś się ruszyło. Czas najwyższy uciekać od obrzydliwych plastikowych reklamówek. Moja mama miała piękną siateczkę z ogniw z resztek naturalnej skóry, sama też szyła siateczki z tkaniny. Do końca życia tylko takich używała. Pozdrawiam, Małgosiu, i życzę radosnych świąt!

      OdpowiedzUsuń
    31. No właśnie, jakbym cofnęła sie kilka dekad w czasie do tyłu :-) Ale Twoje siatki są piękniejsze, bo wykonane z pięknej włóczki. I oczywiście wykonane z miłością i sercem, co widać. Takie siateczki są super, tym bardzije, że ekologiczne.
      Pozdrawiam,
      BożenA

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)