F

  • Wycieczka na Śnieżkę

    W dzisiejszej notce zobaczycie zdjęcia obrusu. Zaczęłam go robić rok temu i postanowiłam go skończyć. Obrus jest na okrągły stolik. Średnica obrusu 132 cm.
    Obrus jest zrobiony z nici Maximum, zużyłam ich 50 dkg.


     
     

    W tym roku już drugi raz byłam z grupą znajomych na Snieżce. Pogoda dopisała. Inne wrażenia były zimą niż latem. 








  • 39 komentarzy:

    1. Obrus jest wspaniały - piękny wzór i wykonanie. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Należę do tej grupy osób, niestety, które jeśli nie skończą zaczętej roboty od razu, nie sfinalizują jej wcale. A ob rus jest przepiękny, więc świetnie, że go dokończyłaś.
      Choć w Karpaczu byłam 2 lata temu, Śnieżki "nie zaliczyłam". Pamiętam jednak karkonoskie wyprawy sprzed wielu lat.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Obrus jest piękny! Świetnie się prezentuje! Wspaniałe zdjęcia:)). Serdeczności posyłam!

      OdpowiedzUsuń
    4. Śliczny obrus! Podziwiam za ogrom pracy.
      A wycieczka super, też lubię wyprawy w góry.
      Pozdrawiam serdecznie 😃

      OdpowiedzUsuń
    5. Przepiękny wzór na obrusie :-) Słyszałam, że tłumy na Śnieżce ;-)

      OdpowiedzUsuń
    6. Piękny obrus, bardzo elegancki.
      Udało Ci się wejść bez tłumów?
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      OdpowiedzUsuń
    7. Obrus, w którym można się zakochać. I jaka super wycieczka.
      Buziaki.

      OdpowiedzUsuń
    8. Cudowny obrus, przepiękny wzór :) Fantastycznie się prezentuje :) A zdjęcia z wyprawy piękne :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Piękne zdjęcia, a obrus jest cudny :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Piękny obrusik! Ja dopiero czekam na wakacje, ale pies mi choruje i nie wiem czy uda mi się gdziekolwiek pojechać..

      OdpowiedzUsuń
    11. Małgosiu obrus cudny , a Śnieżka latem fantastyczna i te widoki,rozmarzyłam się...
      Byłam również w lecie ,ale wieki temu.
      Buziaki zostawiam:*

      OdpowiedzUsuń
    12. Dearest M.,
      What a lovely work and how I would have loved to hike up with all of you!
      Beautiful surroundings.
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    13. Cudowne widoki ze Śnieżki. Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    14. piękne widoki :) dobrze że postanowiłaś go skończyć bo wyszedł cudnie!

      OdpowiedzUsuń
    15. Przepiękny obrus. Bardzo przypomina mi czasy dzieciństwa, bo podobny miała moja Babcia. Widoki cudne! Dawno nie byłam na Śnieżce. Pora to nadrobić :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Uwielbiam widoki z góry :-) Piękny obrus :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

      OdpowiedzUsuń
    17. Obrus zachwyca:) Podziwiam piękny wzór i kunszt wykonania:) Pozdrawiam cieplutko!

      OdpowiedzUsuń
    18. Cudny obrus!!! Na Śnieżce miałam przyjemność być dwa lata temu i byłam zachwycona:)

      OdpowiedzUsuń
    19. wszystko zachwyca :) obrus i zdjęcia z wyprawy :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Przepiekny obrus 😍😍
      Wspaniała wycieczka 🙂

      OdpowiedzUsuń
    21. Ty Małgosiu wchodzisz na Śnieżkę i w międzyczasie robisz śnieżny obrus:))Coś pięknego, jest prześliczny. Kocham wszelkie serwety i serwetki, mam ich olbrzymią ilość. Dawniej robiła je dla mnie moja Mama.
      Piękne widoki z tej wyprawy. Lubię góry takie, które nie przerażają. Śnieżka do nich należy. Spokojnie można wejść i zejść, nawet wjazd na nią nie przerażał mnie. Mam lęk wysokości. A góry takie piękne...

      OdpowiedzUsuń
    22. A toalha de mesa ficou muito linda!
      As fotos mostram a beleza das montanhas.
      Bjs

      OdpowiedzUsuń
    23. obrus zachwyca! a wycieczka widać, że udana, piękne fotki! pozdrawiam poniedziałkowo:)

      OdpowiedzUsuń
    24. Przepiękny obrus Ci wyszedł a i widoki z wycieczki wspaniałe :) Kocham góry i latem i zimą :)

      OdpowiedzUsuń
    25. Piękny obrus Małgosiu i świetna relacja z wycieczki.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Oh, it is a dream there I see!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    27. Ależ wspaniały jest ten obrus, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    28. Podziwiam obrus - i wszystkie inne prace. Będę zaglądać :)

      OdpowiedzUsuń
    29. Podziwiam Twój przepiękny obrus .

      OdpowiedzUsuń
    30. Obrus wspaniały, przenosi w inną epokę... Zorganizowałaś mi dwie wycieczki w tym poście i za obie bardzo dziękuję :-)

      OdpowiedzUsuń
    31. Małgosiu, obrus jest prześliczny a wycieczka super!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      OdpowiedzUsuń
    32. Ależ zazdroszczę tego obrusu,piękny i w moim ulubionym kolorze jesli chodzi o tego typu prace.

      OdpowiedzUsuń
    33. Ale cudowne zdjęcia z wycieczki. Na Ścieżce jeszcze nie byłam ale myślę że w niedalekiej przyszłości się wybiore. Obrus przepiękny. Musisz mieć cierpliwość do tej roboty. Podziwiam Cię

      Pozdrawiam serdecznie i cieplutko. Wielbicielka gór z Krakowa

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)