F

  • Czarna parasolka

     W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać czarną parasolkę, która zrobiłam tym samym wzorem, co zrobiłam parasolkę w kolorze białym. Parasolkę wykonałam z nici coton filet, szydełkiem 1,4 mm.







  • 51 komentarzy:

    1. Rewelacja!!! Pięknie się prezentuje Twoja praca! Pozdrawiam i życzę dużo słońca:))

      OdpowiedzUsuń
    2. Dearest Malgorzata P.,
      Wow, what a gem this is, excellent job done and so elegant too.
      Hugs,
      Mariette

      OdpowiedzUsuń
    3. Cudowna i na pewno cudownie chroni przed słońcem.
      Pozdrawiam serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    4. Szyk i elegancja. Jestem oczarowana.
      Buziaczki.

      OdpowiedzUsuń
    5. Przecudna! Bardzo elegancka.
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    6. Powtórzę po wszystkich - cudowna parasolka :) Kolor prze ze mnie nie lubiany , ale parasolka wyszła elegancka :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Przepiękna!!! Klasyka gatunku! Z w kompozycji z żółtymi gerberami wygląda nieziemsko!
      Pozdrawiam Cię Małgosiu serdecznie

      OdpowiedzUsuń
    8. Kochana jestem oczarowana, przepiękna parasolka!!!
      Przesyłam serdeczności i buziaki:))

      OdpowiedzUsuń
    9. Małgosiu cudna parasolka,robi wspaniałe wrażenie :)
      Serdeczności ślę :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Super! Parasolka z charakterem, ale niekoniecznie czarnym :D.

      OdpowiedzUsuń
    11. Śliczna i bardzo elegancka parasolka. Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    12. Ależ piękna jest ta parasolka, jestem zachwycona.
      Serdeczności Małgosiu :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Zachwycające dzieło:) Pozdrawiam serdecznie!

      OdpowiedzUsuń
    14. Pierwszy raz spotykam się z szydełkową parasolką. Nie zauważyłam poprzedniej u Ciebie, Teraz nadrobiłam i rzuciłam okiem również na białą. No arcydzieło. Czarna jeszcze bardziej pod mój gust trafia. Chętnie bym z taką chodziła :D

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękna ta parasolka. Bardzo ciekawy, ładny wzór.
      Pozdrawiam gorąco:)

      OdpowiedzUsuń
    16. Przepiękna parasolka,czarnej jeszcze nie widziałam :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    17. Przepiękna praca , parasolka jest rewelacyjna . Gratuluję wykonania . Pozdrawiam wiosennie.

      OdpowiedzUsuń
    18. Jaka przepiękna rzecz !! Pozdrawiam serdecznie :-)

      OdpowiedzUsuń
    19. Prześliczna i jak wdzięk :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    20. Przepiękna parasolka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

      OdpowiedzUsuń
    21. Ależ ona piękna! Jestem zachwycona :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Cudna, ale wolałabym białą :)
      Moc pozdrowień Małgosiu.
      Miałam problem, żeby wejść na Twój blog...

      OdpowiedzUsuń
    23. W czarnym kolorze takiej parasolki jeszcze nie widziałam .Wspaniałe dzieło stworzyłaś, też chcę taką :-)

      OdpowiedzUsuń
    24. o zgrozo!! ona jest fenomenalna! ponadczasowe cudeńko, które będzie zdobiło i zachwycało latami!

      OdpowiedzUsuń
    25. Po prostu świetna :) Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Super pomysł, śliczna parasolka :)

      OdpowiedzUsuń
    27. Zajrzałam tu i wiem ,że będę zaglądać częściej tyle tu cudów wszelakich. :) Parasolka jak dla wielkiej damy piękna.

      OdpowiedzUsuń
    28. Dziewczyno Ty jesteś niesamowita ♡♡♡

      OdpowiedzUsuń
    29. Oh, this umbrella turned out really wonderful!
      xx from Bavaria/Germany, Rena
      www.dressedwithsoul.com

      OdpowiedzUsuń
    30. Wow robi wrażenie :)
      Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

      OdpowiedzUsuń
    31. Robi wrażenie :) imponująca :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Bardzo fajna parasolka, masz talent :)

      OdpowiedzUsuń
    33. Jestem zaskoczona czarnym kolorem, ale parasolka jest piękna, bardzo elegancka.
      Piękna ozdoba.
      Pozdrawiam.:)

      OdpowiedzUsuń
    34. Śliczna i elegancka parasolka. Lubię takie dodatki <3 Bardzo mi się podoba :)

      OdpowiedzUsuń
    35. Wspaniały wzór i znakomite wykonanie. Widze ze poza szydełkowaniem jesteś wieloczynnościowa jak ja. Świetnie! Pozdrawiam milutko.

      OdpowiedzUsuń
    36. Szydełkowa perełka -piękna i wyjątkowa praca !!

      OdpowiedzUsuń
    37. Małgosiu, jest niesamowita!!! Nie mam zielonego pojęcia jak ją zrobiłaś, ale jest cudowna!!! Kojarzy mi się z dawnymi czasami i Damami spacerującymi w ogrodzie :) Buziaki!

      OdpowiedzUsuń
    38. Małgosiu, twoje szydełkowe prace po prostu zapierają dech w piersiach. Widzisz, masz ogromny talent w dłoniach i głowie :-) zrobić takie cudo to jest dopiero coś! Kartka przy Twoich dziełach to bagatela...
      Pozdrawiam,
      BożenA

      OdpowiedzUsuń
    39. Wow jestem pod wrażeniem!!!! Jest mega!

      OdpowiedzUsuń
    40. Majstersztyk! Podziwiam umiejętności i cierpliwość :)

      OdpowiedzUsuń
    41. Prawdziwe dzieło zdolnych i cierpliwych rąk! Znakomite fotografie. :-)

      OdpowiedzUsuń

    Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! ;)